Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 176

Standaard Tony strikes again

Hier een utube review vidiootje van onze turbulente Tony Mckenzie.

Score: 10 uit 10

http://www.youtube.com/watch?v=RNDhwM0s03I
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Net maar m'n 11R te koop gezet, ik was nog niet helemaal tevreden met de presets met m'n PRS en heb geen zin meer om daarmee te gaan klooien als ik hem toch niet lang meer ga gebruiken. Meteen maar een mailtje gestuurd naar de verkoper van een Axe, benieuwd wat hij ervoor wil hebben. Ik bedacht me overigens dat ik ergens een keer iets over een lawaaiige fan in de Axe had gelezen, moet ik daar nog op letten als ik er één tweedehands koop?
    Je kunt er van uitgaan dat een AXE die je in europa komt door G66 is geleverd. deze zetten er standaard een stille fan in.. Mijne is fluisterstil.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Je kunt er van uitgaan dat een AXE die je in europa komt door G66 is geleverd. deze zetten er standaard een stille fan in.. Mijne is fluisterstil.
    Niet bij de II volgens Yek ... wat wel redelijk schandalig is voor zo'n duur toestel

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SloeGin Bekijk bericht
    Niet bij de II volgens Yek ... wat wel redelijk schandalig is voor zo'n duur toestel
    Tim wil een Ultra volgens mij. De AxeII-ventilator schijnt inderdaad wat meer geluid te maken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Tim wil een Ultra volgens mij. De AxeII-ventilator schijnt inderdaad wat meer geluid te maken
    Ik wil een II, heb het budget voor een tweedehands Ultra en ga waarschijnlijk een Standard kopen

De Standard en Ultra schelen nog een paar honderd euro tweedehands, dat heb ik niet over voor een paar effecten die ik waarschijnlijk toch niet gebruik en de mogelijkheid meer effecten in een preset te stoppen. Dan geef ik dat geld liever uit aan een midicontroller / monitoring. Of krijg ik daar spijt van?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Ik wil een II, heb het budget voor een tweedehands Ultra en ga waarschijnlijk een Standard kopen

De Standard en Ultra schelen nog een paar honderd euro tweedehands, dat heb ik niet over voor een paar effecten die ik waarschijnlijk toch niet gebruik en de mogelijkheid meer effecten in een preset te stoppen. Dan geef ik dat geld liever uit aan een midicontroller / monitoring. Of krijg ik daar spijt van?
    Ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent, maar ik ik zou echt gaan voor een Ultra. Je kunt dan bv makkelijker 2 amps in 1 patch doen (ja, ik dacht dat ik dat ook niet nodig had, maar omdat het kan gebruik je het toch).

Een standard is een prima stukje gear, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb gekozen voor een Ultra, en ik denk dat ik spijt van een Standard zou hebben gehad (ook al gebruik ik lang niet alle features van de ultra)

En voor wat betreft een midi controller: Een Behringer FCB1010 heb je al voor rond de 100. € 16 voor de uno chip en je hebt een midicontroller voor € 116,00 met functionaliteiten die vergelijkbaar zijn met zijn duurdere broers (én gratis 2 expressie pedalen). als je daarnaast nog € 9,00 uitgeeft voor de spullen die je nodig hebt voor de phantom-power mod, ben je helemaal het mannetje! (en dan nog even een klein modje met de switches en je hebt 7 CC's ip 5 te versturen)

Edit: sorry voor de O/T trouwens
    Laatst gewijzigd door hole; 16 januari 2012 om 12:14

Member

Standaard

wat is een normale 2dehands prijs voor de axe-fx standard?

Senior Member

Standaard

rond de 1000 denk ik. Maar dit Topic gaat over de Kemper heh

Member

Standaard

excuse moi, maar dank voor de reactie

Standaard

Zijn er inmiddels al Kemper bezitters op het forum?
    Een rackversie komt binnenkort, als we Ola Englund mogen geloven: UltimateMetal
    Feed My Frankenstein

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten