Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 44 EersteEerste ... 263435363738 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 431
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    Wat een eikels daar op de gibson site... "The Curaçao Tourist Board acquired the guitar"...
    http://www.gibson.com/en-us/Lifestyl...axe-0103-2012/
    Wie is die man van de tourist-board anyway?
    Lees deze post even: http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post2769585

Geeft volgens mij prima antwoord op je vragen en geeft ook aan dat het verhaal op de gibson site dus klopt: 2 fans hebben het instrument gevonden, het tourist boord betaalde de gitaar, omdat de vriend van benwave niet over de pecunia beschikte en zo was het verhaaltje rond.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Ik zou het jammer vinder dat iemand anders dan ben wave en z'n maatje er met de eer vandoor gaat. Deze heren hebben het werk verzet, niemand anders

Standaard

Ga nou niet lopen Janken hier met wie eer krijgt of niet..

Dit was van ter voren bekend dat dit ging gebeuren. Ben had de gaten beter moeten dichten en het slimmer aan moeten pakken. Neemt niet weg dat ik zijn manier van "handelen" zeer waardeer en respecteer.

De wereld is zo zoet en netjes niet en als er geld of "eer" op het spel staat, dan is er geen houden meer aan.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    hij is wel wat bruin uitgeslagen dus dat zou goed kunnen
    Dan zou het hem kunnen zijn, hij was ooit ingebracht en daarna nooit meer iets van vernomen...

Btw Ben, wat let je om een mailtje naar een vandaag te sturen? Kun je het echte verhaal kwijt terwijl nederland aan tafel zit.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    (ik kan alleen maar zeggen dat ik die post gemist heb door de wat bijzonder manier waarop de forumsoftware meent te kunnen bepalen wat de laatst door mij gelezen post was - ik let er normaal wel op maar deze keer net niet)

Ja, da's wel zuur inderdaad, dat een ander nu met de eer lijkt te gaan strijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Ga nou niet lopen Janken hier met wie eer krijgt of niet..

Dit was van ter voren bekend dat dit ging gebeuren. Ben had de gaten beter moeten dichten en het slimmer aan moeten pakken. Neemt niet weg dat ik zijn manier van "handelen" zeer waardeer en respecteer.

De wereld is zo zoet en netjes niet en als er geld of "eer" op het spel staat, dan is er geen houden meer aan.
    Da's wel heel cru gesteld en ik neem aan dat je het ook niet zo cru bedoelt. Al had Ben de gaten nog zo goed gedicht, de waarheid doet er vaak niet zo heel veel meer toe als er geld en eer op het spel staan...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht

Btw Ben, wat let je om een mailtje naar een vandaag te sturen? Kun je het echte verhaal kwijt terwijl nederland aan tafel zit.
    effe wachten tot de gibson binnen is lijkt mij, en dan de waarheid naar buiten laten komen.

Senior Member

Standaard

Volgens mij nog niet langsgekomen maar zag dit op Facebook voorbijkomen:

http://www.spinner.com/2012/01/03/pe...share_facebook

Standaard

Is er nog nieuws ondertussen?
    Als je de top wilt bereiken, moet er passie aan de basis zijn !

Senior Member

Standaard

Donald en Peter in de Gibson Custom shop

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten