't Is echt zo! Ik ken onze ruimte goed en ik weet dat als de amp daar volume over heeft, dan is het ook zat voor optredens. We hebben best een goede balans in de band qua volumes en als -ie het in onze ruimte goed doet... dan komt het buiten ook goed.
Ik las in verschillende threads heel veel verschillende verhalen en meningen. Degenen die 'm weer hadden verkocht omdat -ie te licht zou zijn, waren bijna altijd types die ook zeiden gewoon een 100W bak met een 4x12 eronder nodig te hebben omdat ze anders niet te horen waren. Toen begon ik al te vermoeden dat 't wel goed zou komenHet is gewoon niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Epi Valve Jr of een Blèghstar HT5. Of voor jou owat dichter bij huis: ik denk dat -ie qua uiteindelijk volume op hetzelfde niveau eindigt als de Studiocage, maar is al eerder crunchy.
Het is met de LP sowieso crunch all the way, maar daar speel ik toch bijna altijd mee. Kan ik misschien de Jazzmaster weer wat vaker gebruiken, die is wat cleaner. Hoe dan ook: ik ga eerst eens de andere gitaren proberen ermee en zal ''m later een keer meenemen naar een gig en uiteraard aan de tand laten voelen op een mini meet
Oh en bedankt voor de quote van mac Henri, die witte letters had ik effe gemist!
Favorieten/bladwijzers