Maar wel doeltreffend denk ik!
Mooi kleurtje die amp
Maar wel doeltreffend denk ik!
Mooi kleurtje die amp
Kijk, die begrijpt het! Gewoon zoeken wat je nodig hebt, en het daarbij laten.. Ik ben zelf ook te ver doorgeschoten met de pedaaltjes enzo.. binnenkort ff grote schoonmaak houden.
De collectie die momenteel in gebruik is (staan nog twee versterkers en zooi in een andere kamer opgesteld, buiten gebruik)
Dat rooie ding is een champ op basis van een 12ax7 en een EL41, die zwarte is een SE 5 wattertje met 12ax7, EL84 en een buizengelijkrichtertje en dan nog een squier SP10 op een 10" cabje voor 's avonds laat.
Uploaded with ImageShack.us
Van links naar rechts:
Mahonie + esdoorn setneck met honduraspalisander hals en ebben toets. Rail humbuckertje en een SD Prails.
Esquire met essenbody
Stratje met elzen body, esdoorn neck, pau ferro toets, zelfgewonden elementen (5.7k, 5.4k en 5.4k en toch veel bite en agressie) (op dit moment verreweg mijn favoriet. Heb nog niets gehad dat enigszins in de buurt kwam qua klank)
Uploaded with ImageShack.us
Mijn arsenaal![]()
Zeker heel doeltreffend, alleen nog even een dist (ik denk dat twee overdrives iets te modderig word) voor het hardere werk en dan ben ik qua pedaaltjes en amp eerst wel even zoet.
Gezocht: Marshall Bluesbreaker 1 pedaal! Notk
Mijn Steinberger SS2F Custom Trans Blue vandaag opgehaald, speelt als een oude bekende
![]()
@ tabula Rasa: da's een boel zelfbouw, vet!!!
@ Sloegin: Les Paul voor Bonamassa!? Mooie LPs zeg, toffe collectie@
@ChrisWman... oei! Ik ben meer van de klassieke looks denk ik!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Favorieten/bladwijzers