Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 142 van 866 EersteEerste ... 4292132140141142143144152192242642 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.411 t/m 1.420 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Micro Chorus? Ik heb de Micro Flanger en vind hem helemaal te gek.
    Laatst nog chorussen getest, deze was wel lekker no nonsense. Doet wel goed wat ie moet doen alleen vond ik jammer dat er geen level knop op zat. Hij boost het signaal wat.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Laatst nog chorussen getest, deze was wel lekker no nonsense. Doet wel goed wat ie moet doen alleen vond ik jammer dat er geen level knop op zat. Hij boost het signaal wat.
    Daar heeft de Flanger ook nogal last van. Als ik hem met een clean signaal gebruik doe je er weinig aan. Met drive gooi ik hem gewoon voor de drive. Dan doet hij het ook helemaal te gek zonder boost. Wellicht dat dit met de chorus ook werkt?

Senior Member

Standaard

Het enige wat ik nog zoek is een chorus. PP2 is in reparatie, dus hopelijk binnenkort een goede voeding want het is nodig. Ook ben ik bezig om een octave pedaal te bouwen, dat word een vet dingetje
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Micro Chorus? Ik heb de Micro Flanger en vind hem helemaal te gek.
    Tis een beetje een gokje. Heb hem nu thuis geprobeerd en klinkt gewoon als een goede chorus. Wel een lichte volume boost, zo lijkt het.
    Vooral voor clean vind ik dit effect wel lekker. Voor een mooi extra randje aan rustige stukken.
    Maar ik twijfel wel of ik een chorus man ben. Op sommige momenten vind ik het ook een beetje 'cheesy' klinken. Heb de chorus nu op mijn board staan en ga hem gewoon uitproberen de komende tijd.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Mijn werk-in-progressie Scanmaster case:

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Mijn werk-in-progressie
    Mooi. Maar hoe hou je je gitaarkabel weg van je bak, als de ingang bovenop zit?
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Mooi. Maar hoe hou je je gitaarkabel weg van je bak, als de ingang bovenop zit?
    Ik snap je vraag niet?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik snap je vraag niet?
    Als je de kabel van je gitaar daar vooraan inplugt - ik veronderstel de rechtse van die twee- loopt dat langs je bak, beetje krullend over het podium, naar je gitaar. als je stokstijf stilstaat is er niks aan t handje. Maar als je wat beweegt, gaat komt die kabel over je pedalen te liggen, wat allerhande onhandige gevolgen kan hebben. Ik liet vroeger ( en nu nog wel) mn kabel door het handvat van mn koffer lopen, zodat dit niet kon gebeuren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Als je de kabel van je gitaar daar vooraan inplugt - ik veronderstel de rechtse van die twee- loopt dat langs je bak, beetje krullend over het podium, naar je gitaar. als je stokstijf stilstaat is er niks aan t handje. Maar als je wat beweegt, gaat komt die kabel over je pedalen te liggen, wat allerhande onhandige gevolgen kan hebben. Ik liet vroeger ( en nu nog wel) mn kabel door het handvat van mn koffer lopen, zodat dit niet kon gebeuren.
    Ik moet 'm dan aan de zijkant over de bak heen trekken, wat niet zonder enige moeite zal lukken.

Ik voorzie geen problemen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik moet 'm dan aan de zijkant over de bak heen trekken, wat niet zonder enige moeite zal lukken.

Ik voorzie geen problemen.
    Okee, kennelijk ben je wat minder spastisch dan ik, op het podium
    ik begin altijd met zes meter kabel aan mn gitaar, maar eindig met anderhalve meter en knopen - en die gaan over mn bak, als ik niet uitkijk..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten