Netjes!!!
Hoe zit het met nitrolak en die standaarden?
Netjes!!!
Hoe zit het met nitrolak en die standaarden?
Alright,
binnenkort ook maar is zo'n rekje aanschaffen! De nitro-safe varianten zijn namelijk meteen een pak duurder is me opgevallen!
Mijnheer Vingers: Volgens mij heb ik het al wel eens eerder gezegd, maar het verdient heus nog herhaling: Fender + Rickenbacker =
Prachtige collectie!
Bmweber: Ik vond nog een paar foto's van m'n groene schatje, dus bij deze.
Ben gek op die gitaar, zeker nu die TV Jones er in zitten. Die geven een geluid wat zich misschien nog het best laat omschrijven als hi-fi. Zo veel heerlijk warm laag en een prachtig, sprankelend hoog. Echt het geld waard.
Zag deze een 2 jaar terug op marktplaats staan en was gelijk verkocht.
Dank Dank. die E.E. Gretsch heb ik ook altijd fraai gevonden, alleen dat "melk-met-ijsblokjes" slagplaatje van superflimsy plastiek...
Doe jezelf een lol, en vervang dat door zo'n goudgespoten plexiglazen exemplaar
(minus de pinguin uiteraard)
Pfoei, erg sexy,
ik zag er een tijdje terug ook eentje op marktplaats, was helaas niet snel genoeg.
Can't have to many Tele's
Ja zo'n plaatje staat al lang op m'n lijstje hoor! Komt er alleen steeds niet van.. Kosten ook nog iets van 35 euro ofzo, maarja.
Even mijn collectie nog eens posten, met nieuwe aanwist al erbij:
Links de Martinez, rechts een Helmut Hanika uit 1980
De bas, en Highway One Jazz Bass die ik een beetje heb "opgepimpt"
De elektrische gitaren: Fender Am. Standard, Blade dayton Stanard, Fender Black Beauty Strat, EKO S-300.
Als je goed kijkt, zie je dat de Black Beauty en de Blade geen snaren en zadels hebben, maar geen zorgen, die komen er nog op (had verkeerde zadels besteld, die voor beide gitaren net te dik zijn)
Zeer bescheiden dacht ik!![]()
Gezocht: Marshall Bluesbreaker 1 pedaal! Notk
Favorieten/bladwijzers