Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 570 van 904 EersteEerste ... 70470520560568569570571572580620670 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.691 t/m 5.700 van 9036

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    koop een bril, of een goed beeldscherm.

Linker voorzijde van de headstock is beschadigd en is bijgelakt (deel van de headstockvilt ontbreekt), net boven de topkam en aan de achterzijde zie je duidelijk een naad lopen, aan de linkerzijde van de headstock, die begint bij het fretboard en doorloopt over de verdikking bij de headstock.
    Zie aan de voorkant alleen beschadiging van blanke lak, en aan de achterkant zie ik alleen de naden van de verlijmde delen hout van het aantal stukken hout waaruit de hals bestaat,Zie op foto 6 achterkant headstock beneden begin van binding een mogelijk crackje ,maar kan niet 100% zeggen of het daadwerkelijk een crackje is of een kras ,Op deze foto's is echt niet te zien om klakkeloos arrogant te zeggen dat de hals een crack heeft gehad ,dan zou je de gitaar in het echt moeten zien of een duidelijke closeup foto

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Zie aan de voorkant alleen beschadiging van blanke lak, en aan de achterkant zie ik alleen de naden van de verlijmde delen hout van het aantal stukken hout waaruit de hals bestaat,Zie op foto 6 achterkant headstock beneden begin van binding een mogelijk crackje ,maar kan niet 100% zeggen of het daadwerkelijk een crackje is of een kras ,Op deze foto's is echt niet te zien om klakkeloos arrogant te zeggen dat de hals een crack heeft gehad ,dan zou je de gitaar in het echt moeten zien of een duidelijke closeup foto
    Er is geen blanke lak weg, er is een stuk vilt weg en nogmaals, als jij de lijmnaad niet ziet lopen, adviseer ik je toch, om naar een opticiën te gaan.

Het is niet klakkeloos of arrogant wat ik zeg, ik zie wat ik zie.
    Ik heb dit soort breuken al zo vaak gezien.

Senior Member

Standaard

Er zit daar duidelijk een (gerepareerde) breuk

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Zelf zie ik - met mn berucht slechte ogen- wel een breuk. Maar de foto's geven hoe dan ook op zn minst aanleiding om vragen te stellen aan de verkoper.. zijn info is ook wel heel erg summier. reden genoeg om te gaan twijfelen.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scabiosa Bekijk bericht
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...trische-gitaar

is deze het geld waard vraag ik mij af?
    €350,- lijkt me voldoende. Het is de low budget versie van de SG1000/2000.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Er is geen blanke lak weg, er is een stuk vilt weg en nogmaals, als jij de lijmnaad niet ziet lopen, adviseer ik je toch, om naar een opticiën te gaan.

Het is niet klakkeloos of arrogant wat ik zeg, ik zie wat ik zie.
    Ik heb dit soort breuken al zo vaak gezien.
    Vilt op een gitaar?Zie alleen lijmnaden van meerdere delen hout van de hals waar hij uit bestaat ,en als je niet ziet dat er blanke lak weg is van de headstock gaan we samen naar de opticien

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Ik vermoed dat Geert de fineer aan de voorkant van de kop bedoelt. Er is namelijk wel wat meer dan blanke lak (dat is maar een heel dun laagje) weg.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Is zo'n 3-delige maple hals niet kneiterhard?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten