Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 81617181920 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 194

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Klopt, is een foutje van mij. (wei make ok vaute) De warmte ontwikkeling in de trafo gaat natuurlijk alleen op voor het verliesdeel. Ik zou zeggen meet de stromen eens als je er geen goed gevoel over hebt.
    haha, geen probleem hoor.
    Ik heb de stromen eens gemeten, en alles is oke. De eindtrappen trekken nogal veel stroom, ze nemen in idle al zo'n 18 Watt voor hun rekening en daar komen alle andere prints dan nog bij.

Heb de woofers eens op hoog volume getest (ouders waren niet thuis ), en hij klinkt wel goed. Heel veel vervorming maar niet in slechte zin. Er begon vanalles in huis mee te resoneren dus ben ik er maar mee gestopt
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psychomantis Bekijk bericht
    Heb de woofers eens op hoog volume getest (ouders waren niet thuis ), en hij klinkt wel goed. Heel veel vervorming maar niet in slechte zin. Er begon vanalles in huis mee te resoneren dus ben ik er maar mee gestopt
    Al met al mag ik toch wel de conclusie trekken dat je met doorbijten de mf verslagen hebt. klik
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Standaard

Yup, en nu nog de hoorn erop en afregelen. En als er iets zoals in dit filmpje uit komt, ga ik heel, heel, heel blij zijn
    In het gaatje.

Senior Member

Standaard

Dat gaat je zeker lukken, ik heb zo'n ding ooit opgeknapt voor een klant, staat op mijn site. Eenmaal gereed lijkt het geluidseffect in staat is je hoofd te bewegen ofwel je zintuigen beet worden genomen.
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Standaard

Ik heb hem vandaag en gisteren al eventjes getest.
    Het geluid met mijn orgel is goed, een enorme verbetering tov de interne lesliesim. En daar deed ik het voor! Opdracht geslaagd

Daarna heb ik hem met gitaar geprobeerd ... wat een machtig geluid! Een van de mooiste cleans die ik tot nu toe gehoord heb! En dat met een gitaartje van nog geen 300 euro. Wat jammer dat ik (bijna) geen gitaar kan spelen...

Dat mooie geluid doet me ook vermoeden dat mijn orgel nu de bottleneck is (een digitale kloon uit 1990), en dat het geluid met bijvoorbeeld een Nord nog een pak beter zal zijn.

In ieder geval, bedankt voor alles, ik ga binnenkort nog een filmpje posten.
    In het gaatje.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

tipje, als ik toetsenman was had ik m al

http://link.marktplaats.nl/504020206

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    tipje, als ik toetsenman was had ik m al

http://link.marktplaats.nl/504020206
    Tof bakje hoor, maar sample gebaseerd geloof ik. De leslie zit in de samples ingebakken, je kan er dus geen externe leslie op aansluiten.

Trouwens, door gewone luidsprekers klinkt dat heel goed (als een goed opgenomen leslie, wat het dus ook is), maar als je een echte leslie hebt gehoord ken je het verschil.

Ik heb een gelijkaardige samplebak met goeie B3-samples gehad. Klonk erg goed op het podium, maar kwam (vooral in mono) iets te kort op repetities en als thuis speelde.
    In het gaatje.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ah dat is wel ruk dan ja.

ik heb ook een kleine leslie, alleen de trommel, in een kubus ingebouwd, met een V30 er in.
    goddelijk, maar logistiek ingewikkeld, moet eigenlijk met twee microfoons op de zangset. maar wat dan als ik hem stil zet?

en het aan/uitzetten en snel langzaam geeft een knal op de zangset.
    dus hij staat stil goddelijk te wezen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    en het aan/uitzetten en snel langzaam geeft een knal op de zangset.
    dus hij staat stil goddelijk te wezen
    ik hoop maar dat de mijne dat niet doet

Heb ondertussen iets opgenomen tussen de soep en de patatten, dus let niet op mijn speelstijl. Ik heb de camera ook wat te laag gezet dus de hoorn blaast er een beetje over.
    Maar ik ben goed tevreden over het resultaat. En ik denk dat we het topic nu (eindelijk) kunnen afsluiten

Dus nogmaals, bedankt voor alles, cluseau!

In het gaatje.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

gaaf man

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten