Gelijk heb je, ik ook!
Laatst gewijzigd door LemmyNL; 13 december 2011 om 08:09
dat is ook mijn insteek eigenlijk. maar dan ergens wel een beetje 'mijn' versie natuurlijk. Ik heb niks aan 3 plexi's, een silver jub en een twinkleland. niks hebben is wellicht wat overtrokken; tuurlijk is 't vet, maar dan als aanvulling op wat ik heb. zou nooit spugen op zijn set, maar t zou niet mijn eerste keus zijn.
ik moet nu wel meer speakerkabels hebben. effe snel wisselen van kast kan nu niet meer![]()
het was echt nog wel puzzelen welke amp waarop ging in termen van tone, looks en bruikbaarheid. zo wilde ik de afd100 perse op de K&E kast, m'n ouwe marshall perse op z'n ouwe 212je (niet dat ie daarop staat aangesloten, maar ze horen bij elkaar, like peanut butter and jelly!), en de peavey moet dicht bij de kochkast staan omdat daar 2 speakers in zitten die het geweldig doen met die peavey (2x g12t75, zie n oud topic daarover :P ). m'n artiste-modded marshall moest in de buurt van van de ouwe marshall 212 staan omdat dat ding speakers heeft waar de artiste 't super op doet. de mesa en de CMW zijn eigenlijk 2 snollen: ze accepteren alles wel :P
voor de duidelijkheid, zo staat 't aangesloten:
marshall afd100 op de K&E met 2 v30's en 2 rivera labeled EV12L's
marshall artiste op de marshall 212 met een g12t75 en zo'n rivera speaker(superveel hoog en upper mids, past mooi bij 't warme karakter van de artiste)
marshall CMW modded JMP over de rechterkant van de koch (g1265+v30)
peavey 5150 modded naar SLO specs op de linkerkant van de koch (2x g12t75)
CMW private paisley op een rivera 212 (2x thiele kast in 1 behuizing) met een g12t75+rivera frontloaded
en de mesa gaat over de andere rivera 212 met een v30 en een g1265 frontloaded.
volgens mij zitten die rivera cabs zo in elkaar. het kan ook zijn dat het is g1265+t75 en v30+rivera maar dat weet ik niet meer zeker.
Heb je die rivera combo nog en rivera cabs?
it's better to burn out than to fade away
Favorieten/bladwijzers