Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 23 van 60 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 230 van 599
    Senior Member

Standaard

Ben echt benieuwd hoe deze word, nog apparte zelbrouw/bouw pups erin?
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Vooralsnog een dilemma. Ik heb niets meer liggen dat ik er zo in kan schroeven of het zou een actieve EMG moeten zijn; en dat is niet mijn bedoeling. Ik denk aan een humbucker in brugpositie (misschien een tikje richting midden) die ik kan schakelen tussen parallel, serie en enkele spoel; volume- en toonregeling erbij.

Ik heb nog een paar zelfbouw-elementen maar die zijn laag-impedant en ik zat te denken aan iets met wat meer ballen zodat ik de kraan ook echt open kan draaien als ik daar behoefte aan heb. Ik wil de feedback kunnen horen.

Als naam, los van de kip, zit 'Enterprise' al een hele tijd in mijn hoofd omdat de vorm me daaraan doet denken.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Een wat pittigere filtertron misschien. In budget denk ik dan een dream 180 van GFS?
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Standaard

Ziet er smakelijk uit!
    Maar we gaan het zien; meestal komt er wel iets op mijn pad als ik iets nodig heb.
    Aaron Stonebeat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Vooralsnog een dilemma. Ik heb niets meer liggen dat ik er zo in kan schroeven of het zou een actieve EMG moeten zijn; en dat is niet mijn bedoeling. Ik denk aan een humbucker in brugpositie (misschien een tikje richting midden) die ik kan schakelen tussen parallel, serie en enkele spoel; volume- en toonregeling erbij.

Ik heb nog een paar zelfbouw-elementen maar die zijn laag-impedant en ik zat te denken aan iets met wat meer ballen zodat ik de kraan ook echt open kan draaien als ik daar behoefte aan heb. Ik wil de feedback kunnen horen.

Als naam, los van de kip, zit 'Enterprise' al een hele tijd in mijn hoofd omdat de vorm me daaraan doet denken.
    Misschien kun je met zo'n filtertron die schakeling gebruiken die TVjones in zijn gitaar met slechts 1 brug element gebruikt. Dat is parallel , enkel spoele en parallel met het hoog van de brugspoel volledig weggefillterd.
    http://www.youtube.com/watch?v=Eg3FcuY8yIw
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Senior Member

Standaard

Ik volg het topic al een tijdje, het wordt echt een gave gitaar!
    Die Filtertron schakeling klinkt trouwens goed zeg, die single coil stand, wow!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Ik volg het topic al een tijdje, het wordt echt een gave gitaar!
    Die Filtertron schakeling klinkt trouwens goed zeg, die single coil stand, wow!
    Ja en die dan in een cabronita! Als ik ooit eens iets kan laten bouwen door Oigun dan wil ik dit erin.
    Laatst gewijzigd door Einzeln; 13 december 2011 om 16:15
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

Standaard

Klinkt inderdaad erg goed
    Aaron Stonebeat

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    ...en ik zat te denken aan iets met wat meer ballen zodat ik de kraan ook echt open kan draaien als ik daar behoefte aan heb.
    Ergens zou het me ook niks verbazen als net jij met een echte kraan op een gitaar komt

Standaard

Ik heb er inderdaad een liggen tussen m'n berg rotzooi als bron van mogelijke onderdelen voor ooit:

Aaron Stonebeat

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten