Mooi geworden Mike!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mooi geworden Mike!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mike: nitro bij de Gamma?
Mijn nieuwe (tweedehands) aanwinst én mijn eerste Tele - geruild voor mijn Duesenberg 49'er.
Telecaster vintage 62 RI Limited Run 'Thin Skin'
Ik weet er ook het fijne niet af maar deze zijn door Fender op bestelling gemaakt in 2006 op vraag van 'Wildwood guitars shop'
Zelfde zoals de 62 RI tele's maar met andere "custom shop pickups' en een ander laklaag, naar het schijnt....
Er zit een soort van certificaat bij, met vermelding 'thin skin' limited run.
De vorige eigenaar heeft wel de brug veranderd daar de uitstekende vijsjes storend zouden geweest zijn, ik heb ze erbij gekregen maar ga het zo laten denk ik.
Met haar nieuwe vriend:
Mvg,
Steven
Laatst gewijzigd door SBe; 11 december 2011 om 14:58
Greetz, Iwan
www.vanbuitenband.nl Allround Coverband
Hmm ze komen me niet bekend voor, maar ga van de week toch nog maar eens kijken. Hoop dat er een beetje lichtgroen bij zit, want dat heb ik nodig![]()
Kijk ook ff bij guitarsupplies.nl Die kunnen ook nog iedere RAL kleur voor je laten maken. Met 1 bus kan je een body precies redden.
Ja die had ik al gezien, vind de lak alleen wel een beetje prijzig. Van wat ik heb gehoord is het wel hele goede kwaliteit.
Bij mij in de buurt zit nog een goede verfhandel, ga daar nog eens langs om te kijken wat het kost als hij een paar bussen nitro voor me mengt.
Weer even on topic: Steven. wát een mooie tele is dat! Erg classy, zeker ook met je Super Sonic erbij.
Mooie Tele SBe!
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers