Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 83
    Senior Member

Standaard

Heren heren,

Laten we het "neutraal" houden.

Ik heb een Lehle dual looper: ik ga één dezer dagen eens de Lava vs. George L test doen. van George L heb ik de dunne en de dikke versie. Misschien zit daar ook verschil in?

Senior Member

Standaard

Geen idee, maar ik ben in ieder geval benieuwd naar je bevindingen, nogmaals, ik heb ook geen ervaring met directe vergelijken tussen verschillende patchkabels.

Senior Member

Standaard

De Dikke en de Dunne....

Is dit een serieuze discussie?

Ik heb ook Lava patchkabeltjes, en ben er nog steeds niet zo tevreden over.
    Ik geloof dat ik nu elk kabeltje wel zo'n beetje 3 keer opnieuw in elkaar heb gezet.
    Het lijkt er echter wel op dat het nu bijna goed is, op ééntje na. Daar ga ik binnenkort weer 's mee bezig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    De Dikke en de Dunne....

Is dit een serieuze discussie?

Ik heb ook Lava patchkabeltjes, en ben er nog steeds niet zo tevreden over.
    Ik geloof dat ik nu elk kabeltje wel zo'n beetje 3 keer opnieuw in elkaar heb gezet.
    Het lijkt er echter wel op dat het nu bijna goed is, op ééntje na. Daar ga ik binnenkort weer 's mee bezig.
    Ha Henri, de lava kabels is idd een gekloot. Maar: volg exact de stappen op die in het lava youtube filmpje staan, dan gaat het in 85% van de gevallen in 1x goed!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Overigens, de instrumentkabel zou volgens de importeur destijds van betere kwaliteit moeten zijn dan de kabel die voor patchkabels werd gebruikt.
    Ik had de instrumentkabel op mijn bord, en er dus mooi afgehaald. En de patchkabel zou dan nog minder zijn?

The sure thing, heb je toevallig ook een looper met goede audiokwaliteit? Als je die gebruikt bij de ab-test weet je zeker dat de bron 100% constant is. Als je de uitgang van de lehle dan op je computer aansluit, kun je de boel meteen opnemen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Lehle is goede audio kwaliteit en ga het met een koptelefoon beluisteren. Ik helaas geen opname mogelijkheid.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

I bedoelde niet je lehle tb-looper maar een 'looper delay' die je een riff continu laat afspelen.

Audacity is gratis en daar kun je prima mee opnemen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    I bedoelde niet je lehle tb-looper maar een 'looper delay' die je een riff continu laat afspelen.

Audacity is gratis en daar kun je prima mee opnemen.
    Nee, ik heb geen looper, maar ik begrijp je punt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Dan heb je ook een re-amper nodig.

Senior Member

Standaard

Ik heb geen ervaring met Lava, maar wel met GeorgeL.
    Zelf ben ik geen fan en heb het allemaal weggedaan.
    Te vaak op cruciale momenten dat er iets kraakt of een contact niet goed.
    Qua bewerking en gemak vind ik het een goede vinding, maar gewoon niet betrouwbaar genoeg voor mij.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten