Ik hou mn bek verder over de polytune. Heb de mijne gelukkig geruild tegen een goed stemapparaat...![]()
Ik hou mn bek verder over de polytune. Heb de mijne gelukkig geruild tegen een goed stemapparaat...![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Tof, ben benieuwd wat het gaat worden! Maar dat zullen we ongetwijfeld ook wel hier gaan zien toch
Pedaaltjes worden helemaal leuk als je ze tweedehands koopt, dan kun je ze altijd weer voor net zo veel weg doen (of soms zelfs meer) dan waar je ze voor gekocht hebt. Dan gaat het hek echt van de dam![]()
Nou.... Ik heb ook steeds meer kritiek op mijn Polytune. Hij staat nu ongeveer een jaar op mijn board en ik ben om de volgende redenen niet tevreden:
1- in de polytune modus stemmen versus 1-snaar-per-keer stemmen levert toch verschillen op
2- hij LIJKT af en toe geen signaal op te pikken en gaat dan automatisch switchen tussen polytune modus en single string modus. Beetje jammer....
Af en toe krijg ik heimwee naar mijn Boss TU-3.
Da's geen probleem joh. Op mijn board staan welgeteld twee pedalen die ik ooit nieuw gekocht heb, waaronder mijn tuner. Ik wens je een fijne tweedehands jacht toe![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik werk zelf ook al jaren op deze manier (gain-staging). Je bent veel flexibeler als je meerdere dirt-pedals naast elkaar zet. Je hoeft dan niet alles open te zetten, maar speelt met de mogelijkheden van de diverse pedalen. Er zijn trouwens bergen gitaristen die dit doen (Trey Anastasio van Phish gebruikt 2 TS's, Billy Courgan van Smashing Pumpkins meerdere fuzz-pedalen. Kevin Shields van MBV; allemaal verschillende stijlen muziek trouwens).
Laatst gewijzigd door Gretsch 5120; 10 december 2011 om 15:07
Jongens, maak er eens niet zo'n discussie van. Pedalboards please of open er een nieuw topic voor als je er over wil kletsen.
Favorieten/bladwijzers