Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 135 van 866 EersteEerste ... 3585125133134135136137145185235635 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.341 t/m 1.350 van 8652
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik hou mn bek verder over de polytune. Heb de mijne gelukkig geruild tegen een goed stemapparaat...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Laat die jongen toch. En 2 TS en een muff fuzz, das pas vet :P
    Als 1 vd ts'ers een Ts7 in 'hot' mode is vliegt het cholesterol je om de oren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Ik hou mn bek verder over de polytune. Heb de mijne gelukkig geruild tegen een goed stemapparaat...
    Huh? Wat? Zei daar iemand wat?!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ik ben zelf bezig om een board bij elkaar te verzamelen(na jarenlang anti effectpedaal geweest te zijn, toch begon het te kriebelen)
    Het gaat echter niet zo snel, maar dat is het leuke ervan.
    Eerst wat effecten verzamelen, waarvan ik overtuigd ben dat ze een toegevoegde waarde zijn, om daarna alles strak in een koffer te verwerken.
    Helaas ben ik nog niet op de helft van wat ik ongeveer voor ogen heb maar dit topic geeft me genoeg handvaten en inspiratie om een duidelijk beeld te krijgen van wat ik nu echt wil en mooi vind. Heren, bedankt hiervoor.
    Tof, ben benieuwd wat het gaat worden! Maar dat zullen we ongetwijfeld ook wel hier gaan zien toch
    Pedaaltjes worden helemaal leuk als je ze tweedehands koopt, dan kun je ze altijd weer voor net zo veel weg doen (of soms zelfs meer) dan waar je ze voor gekocht hebt. Dan gaat het hek echt van de dam

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Nou.... Ik heb ook steeds meer kritiek op mijn Polytune. Hij staat nu ongeveer een jaar op mijn board en ik ben om de volgende redenen niet tevreden:

1- in de polytune modus stemmen versus 1-snaar-per-keer stemmen levert toch verschillen op
    2- hij LIJKT af en toe geen signaal op te pikken en gaat dan automatisch switchen tussen polytune modus en single string modus. Beetje jammer....

Af en toe krijg ik heimwee naar mijn Boss TU-3.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Tof, ben benieuwd wat het gaat worden! Maar dat zullen we ongetwijfeld ook wel hier gaan zien toch
    Pedaaltjes worden helemaal leuk als je ze tweedehands koopt, dan kun je ze altijd weer voor net zo veel weg doen (of soms zelfs meer) dan waar je ze voor gekocht hebt. Dan gaat het hek echt van de dam
    Het resultaat zal ik zeker laten zien als het uiteindelijk af is.
    Ik ben, gezien budget, eerlijk gezegd ook gebonden aan de 2de hands markt, maar gelukkig is daar voldoende in te vinden.
    Can't have to many Tele's

Moderator

Music

Da's geen probleem joh. Op mijn board staan welgeteld twee pedalen die ik ooit nieuw gekocht heb, waaronder mijn tuner. Ik wens je een fijne tweedehands jacht toe
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Laat die jongen toch. En 2 TS en een muff fuzz, das pas vet :P
    Ik werk zelf ook al jaren op deze manier (gain-staging). Je bent veel flexibeler als je meerdere dirt-pedals naast elkaar zet. Je hoeft dan niet alles open te zetten, maar speelt met de mogelijkheden van de diverse pedalen. Er zijn trouwens bergen gitaristen die dit doen (Trey Anastasio van Phish gebruikt 2 TS's, Billy Courgan van Smashing Pumpkins meerdere fuzz-pedalen. Kevin Shields van MBV; allemaal verschillende stijlen muziek trouwens).
    Laatst gewijzigd door Gretsch 5120; 10 december 2011 om 15:07

Moderator

ideetje

Jongens, maak er eens niet zo'n discussie van. Pedalboards please of open er een nieuw topic voor als je er over wil kletsen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Je had een reactie als deze kunnen verwachten Arctic.
    Dat jij het niet mooi vindt, wanneer iemand 2 pedalboards heeft, dat is natuurlijk je goed recht. Echter de zin die je daarna hebt geplaatst kan door sommigen verkeerd geinterpreteerd worden. En helaas is dat nu ook gebeurd. Waarschijnlijk niet je bedoeling, enkel een verkeerde woordkeuze naar ik hoop.
    Wel lovenswaardig dat je zelf je gitaren pimpt, in dit geval met een bigsby.
    Heb je daar een foto van?
    Nu weer ontopic.
    Ik ben zelf bezig om een board bij elkaar te verzamelen(na jarenlang anti effectpedaal geweest te zijn, toch begon het te kriebelen)
    Het gaat echter niet zo snel, maar dat is het leuke ervan.
    Eerst wat effecten verzamelen, waarvan ik overtuigd ben dat ze een toegevoegde waarde zijn, om daarna alles strak in een koffer te verwerken.
    Helaas ben ik nog niet op de helft van wat ik ongeveer voor ogen heb maar dit topic geeft me genoeg handvaten en inspiratie om een duidelijk beeld te krijgen van wat ik nu echt wil en mooi vind. Heren, bedankt hiervoor.
    Ja bij het post je telecaster topic

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten