The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Nog even over die tuners, want ik heb nl. nog geen polytune geprobeerd maar zo slecht is hij toch niet (allesbehalve vermoed ik)?
Als alternatief heb je een korg pitchblack, turbotuner (maar die moet je online bestellen?), ...? Ik gebruik nu altijd mijn boss GT-6 en die vind ik nog altijd goed maar die ga ik niet overal naartoe sleuren.
Pedalboard/pedaltrain moet ik ook nog eens aanschaffen.
Heb nu qua pedalen:
-Malekko 616
-Maxon AD999
-Fulltone OCD
-Red Witch Fuzz God II
-EHX Small Clone
-Boss DS-2 Turbo Distortion (maar die gebruik ik niet zo vaak)
en dan zou ik nog een tuner moeten aanschaffen
Naam van mijn power supply kan ik nu even niet opkomen, psycho...
it's better to burn out than to fade away
Ik heb een Polytune, dik tevreden mee hoor! Mooi groot en helder display, pedaaltje is niet te groot en hij reageert snel. Poly mode is handig om even snel te checken of er een snaar vals staat, maar echt scherp stemmen doe ik gewoon 1 snaar per keer.
Pitchblack en Turbo Tuner zijn voor zover ik weet ook prima, ik heb puur voor dat grotere scherm de Poly gekozen.
precies.. Dit is de derde tuner die ik heb, behringer (was nix en ligt nog in de kast om af en toe ff snel mee te pakken), de Planet Waves CT-04 (onding, had last van een toonlek) en nu de polytune: vrij snel, af en toe alleen lastig dat hij in poly mode gaat als je een snaar aandrukt terwijl de drummer al flink loopt te rammen... Meestal gaat dat echter wel goed!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Ik ben 12 maar heb genoeg gitaarkennis, ik heb zelf een bigsby op me gitaargezet, en heb genoeg verstand. Dus zeg maar niet dt ik het aan de mannen moet overlaten want ik ben ook een man en ik zoek gewoon een delay met de mogelijkheden die ik wil en dn een uitzoeken, en het is mijn smaak, daar heb ik het over..
Je had een reactie als deze kunnen verwachten Arctic.
Dat jij het niet mooi vindt, wanneer iemand 2 pedalboards heeft, dat is natuurlijk je goed recht. Echter de zin die je daarna hebt geplaatst kan door sommigen verkeerd geinterpreteerd worden. En helaas is dat nu ook gebeurd. Waarschijnlijk niet je bedoeling, enkel een verkeerde woordkeuze naar ik hoop.
Wel lovenswaardig dat je zelf je gitaren pimpt, in dit geval met een bigsby.
Heb je daar een foto van?
Nu weer ontopic.
Ik ben zelf bezig om een board bij elkaar te verzamelen(na jarenlang anti effectpedaal geweest te zijn, toch begon het te kriebelen)
Het gaat echter niet zo snel, maar dat is het leuke ervan.
Eerst wat effecten verzamelen, waarvan ik overtuigd ben dat ze een toegevoegde waarde zijn, om daarna alles strak in een koffer te verwerken.
Helaas ben ik nog niet op de helft van wat ik ongeveer voor ogen heb maar dit topic geeft me genoeg handvaten en inspiratie om een duidelijk beeld te krijgen van wat ik nu echt wil en mooi vind. Heren, bedankt hiervoor.
Can't have to many Tele's
Als je 12 bent ben je geen man, maar eens jongen + als je een bigsby (goed) op een gitaar kunt monteren wil dat nog niet zeggen dat je weet wat voor een dingen je met 2 delays kunt doen en hoe 2 ts'ers klinken
Je gaat eigenlijk helemaal niet in op je gequote post.
Dat geheel terzijde.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers