Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 44 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 431

Standaard

Net de updates op het MLPF gezien. Dat dit een (en zeer waarschijnlijk DE) Frampton gitaar is staat nu wel met zekerheid vast (uiteraard niet voor Ben, want die wist het al eerder)

Gefeliciteerd Ben! Je bent nu 'part of guitar history'. Nu maar wachten op de officiele ceremonie...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keef Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Ben! Je bent nu 'part of guitar history'. Nu maar wachten op de officiele ceremonie...
    Zoals ik hier lees valt Ben overal buiten de boot: niet naar de USA, geen pers, helemaal niks.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    spotify = omzet? Typische marketeerredenering. dus niet verder kijken dan je neus lang is.
    Spotify is zo goedkoop dat er geen geld is om artiesten uit te betalen.
    Helemaal correct (en offtopic).

Na 1000-den streams kregen wij €2,- uitbetaald. 50ct per bandlid dus!

Senior Member

Standaard

Heel stoer Ben, gefeliciteerd
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zoals ik hier lees valt Ben overal buiten de boot: niet naar de USA, geen pers, helemaal niks.
    Ach bin en bluuf een zeeuw ee......nuchter.... tis maar een gitaar
    Ik hoop wel dat mijn vriend Donald, niet te zenuwachtig is daar, en zo af en toe wel mijn naam laat vallen.
    Ach en als die gitaar maar komt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Ach bin en bluuf een zeeuw ee......nuchter.... tis maar een gitaar
    Ik hoop wel dat mijn vriend Donald, niet te zenuwachtig is daar, en zo af en toe wel mijn naam laat vallen.
    Ach en als die gitaar maar komt
    Zo is t maar net
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Ik vind dat er op het mylespaulforum trouwens behoorlijk lullig wordt gedaan over deze vondst. Op het afzeikerige af. Ik ga me daar in dat topic voorlopig maar niet meer in de discussie mengen totdat er hier een luid gejuich is opgestoken...
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Ik vind dat er op het mylespaulforum trouwens behoorlijk lullig wordt gedaan over deze vondst. Op het afzeikerige af. Ik ga me daar in dat topic voorlopig maar niet meer in de discussie mengen totdat er hier een luid gejuich is opgestoken...
    Op dat forum duiken regelmatig een hoop onzin verhalen op over dure, oude of zeldzame gitaren die vervolgens gewoon onzin blijken te zijn. Ik vind het begrijpelijk dat er dan getwijfeld wordt.
    Je wilt niet weten hoeveel verhalen ik al gehoord heb over de Custom van Jimmy Page. Als die allemaal waar zijn dan zijn er 50 mensen die dat ding in bezit hebben

Senior Member

Standaard

Snap ik goed. Maar twijfel is wat anders dan afzeiken. Twijfel is nog gerechtvaardigd ook. Afzeiken is nergens voor nodig en nergens goed voor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Snap ik goed. Maar twijfel is wat anders dan afzeiken. Twijfel is nog gerechtvaardigd ook. Afzeiken is nergens voor nodig en nergens goed voor.
    Nee klopt, maar dat is typisch voor zo'n groot forum.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten