zou wel raar zijn als je de gitaar opstuurd (als je dat al zou doen) dat het vliegtuig dan nog een keer crasht![]()
Laatst gewijzigd door MegaDrive; 5 december 2011 om 19:01
Gear:
Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone
Kerel ik zou gewoon wachten tot peter frampton dood was en dan de gitaar voor keiveel poen verkopen
Zag dit topic op TDPRI voorbij komen en moest meteen hieraan denken:
http://www.tdpri.com/forum/bad-dog-c...300-grand.html
Gear:
Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone
Hij heeft wel gelijk. Misschien is dat ding wel zo veel waard dat je een rijs naar Nashville kunt maken en al daar je eigen gitaar kunt laten maken. Vervolgens huur je op je verjaardag Peter Frampton in om een setje te spelen met een meet and greet. Heb je zelfde ervaring maar nu met nog een miljoen in je zak.
Speedmusic, die vragen waren wellicht retorisch?
Ik ben enigszins bekend met marketing. Ook ben ik enigszins bekend met getallen zoals 'omzet nodig om winst te maken'. Ik probeerde aan de kaak te stellen dat -itt wat anderen beweren- gibson\frampton niet een grote slag gaan slaan met 'het verhaal van een ander' namelijk bw en vriend.
Het is heel simpel: komen bw en vriend aan bij de redactie van letterman, dan komen ze simpelweg niet aan de beurt, want niet interessant genoeg. Bij dwdd maken ze een kansje maar daar verkoopt gibson geen lp meer door, ook frampton zal er geen hit door krijgen.
Gaan gibson/frampton zelf naar letterman met hetzelfde verhaal, kan er wel degelijk iets ontstaan. Echter, mogelijke omzetten zijn dan zeker niet te wijten aan bw en vriend, wel dienden zij als katalysator. Het aanbod van gibson/frampton, nogmaals, is een hele nette, want bw en vriend mogen even mee liften op eerdere successen van gibson/frampton.
En dus niet andersom!
Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 6 december 2011 om 08:55
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Favorieten/bladwijzers