Oh prime time...
Hoe zit dat eugenlijk, verkopen ze nou pf tributes vanwege pf of omdat bw met een oude pf op de proppen komt?
En op een gitaar forum worden 17 blz volgeschreven, klopt, ergens anders niet.
En hoeveel gitaren worden daardoor verkocht
En kijken op prime time alle gitaristen of kopen alle prime time kijkers opeens een pf tribute...
Vragen vragen vragen....
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
@Peter, ik heb het idee dat het beantwoorden van die vragen alleen maar meer vragen bij je zullen genereren.
Toch een poging: Het herhaaldelijk noemen van een merknaam zorgt voor naamsbekendheid en naamsbekendheid genereert verkopen, niet alleen van het Peter Frampton model maar voor Gibson en Peter Frampton.
Klein voorbeeld, toen ik dit topic las heb ik, omdat ik maar matig bekend ben met het werk Peter Frampton, via Spotify een aantal nummers afgespeeld = dus omzet.
Mocht je meer vragen hebben betreffende marketing zou ik ze niet in dit topic stellen maar via google op zoek te gaan naar informatie over hoe marketing en verkoop op grote schaal in zijn werk gaat.
Waarom adviseer ik eigenlijk google, heeft dat te maken met naamsbekendheid of is dat werkelijk de beste zoekmachine? Waarom heb ik Spotify gebruikt en geen andere online muziekdienst, heeft Spotify nu wel of niet het grootste aanbod? In beide gevallen geen idee of ze nu het beste of grootste aanbod hebben, waarschijnlijker is de naamsbekendheid het grootste is en ook als grootste moet je blijven bouwen aan deze bekendheid.
Laatst gewijzigd door speedmusic; 5 december 2011 om 11:02
Even voor de duidelijkheid, ik ben niet uitgenodigd . Alleen mijn vriend heeft tickets.
Ik kan moeilijk onuitgenodigd daar naar toe gaan.
Als ze maar niet ook je eigen Custom door de neus gaan boren Ben...
Verder wel een spannend verhaal!
Hoeveel tickets heeft hij dan, regel dan iets? Ik dacht dat hij 2 tickets had, eentje voor jou en hem, jij ging toch ook een Gibson krijgen...
it's better to burn out than to fade away
Favorieten/bladwijzers