Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 431

Threaded View

Senior Member

Standaard

@Peter, ik heb het idee dat het beantwoorden van die vragen alleen maar meer vragen bij je zullen genereren.

Toch een poging: Het herhaaldelijk noemen van een merknaam zorgt voor naamsbekendheid en naamsbekendheid genereert verkopen, niet alleen van het Peter Frampton model maar voor Gibson en Peter Frampton.

Klein voorbeeld, toen ik dit topic las heb ik, omdat ik maar matig bekend ben met het werk Peter Frampton, via Spotify een aantal nummers afgespeeld = dus omzet.

Mocht je meer vragen hebben betreffende marketing zou ik ze niet in dit topic stellen maar via google op zoek te gaan naar informatie over hoe marketing en verkoop op grote schaal in zijn werk gaat.

Waarom adviseer ik eigenlijk google, heeft dat te maken met naamsbekendheid of is dat werkelijk de beste zoekmachine? Waarom heb ik Spotify gebruikt en geen andere online muziekdienst, heeft Spotify nu wel of niet het grootste aanbod? In beide gevallen geen idee of ze nu het beste of grootste aanbod hebben, waarschijnlijker is de naamsbekendheid het grootste is en ook als grootste moet je blijven bouwen aan deze bekendheid.
    Laatst gewijzigd door speedmusic; 5 december 2011 om 11:02

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten