Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 44 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 431
    Banned

Standaard

Zelf zou ik als Gibson loopt te zeiken gewoon PF zelf benaderen en wat afspreken. Al moet die ticket samsam gedaan worden en komt er geen CS Gibson in huis. Who gives a shit!

Een stuk geschiedenis komt terug op de juiste plek en jij bent het die het kan doen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    wtf? Hoezo ben ik een slecht persoon? Ik zeg juist dat ik begrip toon met de managers van Frapton/Gibson dat ze niet tevreden zijn dat je de overeenkomst niet zo zeer strikt hebt nageleefd.
    twas eigenlijk grappig bedoeld, maar ik krijg die smilies niet aan de praat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zelf zou ik als Gibson loopt te zeiken gewoon PF zelf benaderen en wat afspreken. Al moet die ticket samsam gedaan worden en komt er geen CS Gibson in huis. Who gives a shit!

Een stuk geschiedenis komt terug op de juiste plek en jij bent het die het kan doen.
    Het is ook allemaal met de Frampton mensen geregeld, niet met Gibson, ik denk alleen dat het daar gaat gebeuren gezien de afspraak in Nashville TN

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    twas eigenlijk grappig bedoeld, maar ik krijg die smilies niet aan de praat
    Op die manier, gesproken taal is zoveel duidelijker

Senior Member

Standaard

Belangrijkste is dat een voor de geschiedenis belangrijke gitaar bij zijn rechtmatige eigenaar terugkomt... Links of rechts om..
    Mooi verhaal man.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puntdroad Bekijk bericht
    Belangrijkste is dat een voor de geschiedenis belangrijke gitaar bij zijn rechtmatige eigenaar terugkomt... Links of rechts om..
    Mooi verhaal man.
    Onder US recht kan een eigenaar van een gestolen zaak die altijd terugvorderen, zelfs van iemand die deze te goeder trouw heeft verkregen. Bij ons en in veel andere landen ligt dat anders. Zorg dus wel dat je een deal hebt vastgelegd voordat de gitaar naar de US gaat...

Senior Member

Standaard

Dat gaat in Nederland net zo. Zie het gestolen Gibson verhaal van macwilliams laatst
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keef Bekijk bericht
    Onder US recht kan een eigenaar van een gestolen zaak die altijd terugvorderen, zelfs van iemand die deze te goeder trouw heeft verkregen. Bij ons en in veel andere landen ligt dat anders. Zorg dus wel dat je een deal hebt vastgelegd voordat de gitaar naar de US gaat...
    De deal van de gitaar naar ben is niet in de US gesloten dus valt die US recht af. aangezien ben in belgie woont?, zal ben aangeklaagd moeten worden in Belgie. Als de deal in Curacao is gesloten dan heb je nederlands strafrecht volgensmij. (waar de gitaar is op dit moment kan grote invloed hebben)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik Bekijk bericht
    Dat gaat in Nederland net zo. Zie het gestolen Gibson verhaal van macwilliams laatst
    Wanneer de gitaar die ik kocht drie jaar geleden gestolen was, ik te goedertrouw was, er genoeg voor betaald had dan was de gitaar van mij. Had ik twee jaar lang mijn mond gehouden en dan "opeens" erachter was gekomen dat het een gestolen gitaar betrof, te goedertrouw was en genoeg betaald had dan was de gitaar van mij.

Had ik na de aankoop verder niet toevallig gekeken op specs de gitaar opgeknapt en aan de muur gehangen dan was er tot mijn dood nooit een probleem geweest, komen ze er dan alsnog achter dat de gitaar gestolen is (40/50 jaar geleden) dan is het al zover verjaard dat mijn dochter zonder problemen de gitaar mag houden of verkopen of in de fik mag steken.

Ron Engelen welke de rechtmatige eigenaar was en nu weer is is ook op de hoogte geweest van al deze mogelijkheden en heeft geen moment getwijfeld om mij schadeloos te stellen. Op zijn custom viel ook geen slaatje te slaan.

De custom van peter f is echter een heel ander verhaal, daar valt wel het nodige geld uit te halen en hoe smeriger het in elkaar steekt des te meer er valt uit te halen.

Hoe je het ook wend of keert, dat wat Ben heeft gedaan en nu nog gaat doen maakt het alleen maar spannender en een spannend verhaal levert veel meer op.

Ben en zijn vriend hebben net zoveel recht om aan deze gitaar wat te verdienen en ik denk dat Ben slim genoeg is om dat te doen. En dan is het heel leuk voor peter dat hij zijn gitaar terugkrijgt. Absoluut.

Ik zou ook blij zijn als mijn gitaar terug kwam na drie dagen, jaren of decennia.

Standaard

Wat een waaaaaaaanzinnig verhaal!
    Deze gaat absoluut de gitaarhistorie verrijken!!!
    Benwave + kameraad... Top!!!

Wordt hopelijk snel 'vervolgd'.. ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten