Over experts gesproken, kun je misschien niet iemand vinden waar jullie op terug kunnen vallen, mochten die Amerikanen echt onredelijke acties gaan uitvoeren?
Jullie zullen wat sterker staan met iemand met kennis van zaken naast je die weet wat jullie rechten zijn.
Misschien kunnen we vast een lijst maken voor alle extra eisen die straks op tafel komen. Waar is de Gibson catalogus?![]()
Gear:
Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone
Dat was dus een grapje heIk weet dat Belgen soms moeite hebben met den Hollandsche humor.
Ik ben gisteren 2 uur langer onderweg geweest dan normaal vanwege de protesten in Brussel, vandaar![]()
hollandsche humor heb ik geen problemen mee. wel mss met het feit dat dit topic voor een groot stuk gaat over wat er uit deze deal te "halen" valt ipv over hoe fantastisch het is dat PF binnenkort zijn gitaar terug heeft
Ja, jammer.
Ik ben geen expert, volgens mij kan je je beroepen op een percentage vindersloon dat allicht hoger zou zijn geweest dan de CS gitaren. Geen gedoe, gewoon simpel en wettelijk vastgelegd.
Dat er iets "uit de deal te halen valt" en "duimschroeven aandraaien" zijn termen die uit een jongensboek komen.
Maar nogmaals, ik weet er verder niks van, zoals Ben fijntjes opmerkt en ik geloof niet dat ie van plan is hier iets over te vertellen om de rook te klaren.
Maar Ben, waarom ga je niet mee de gitaar afleveren? Een ticket had er wel vanaf gekund lijkt me?
Favorieten/bladwijzers