Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 44 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 431
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik snap dat stukje van 'niet teveel zeiken' niet. en dan bedoel ik oprecht dat ik 't niet snap :P wat bedoel je precies? wie zeikt, en waarom? :P
    Ik had precies hetzelfde maar ik verplaatste me even in de positie van de manager. Je hebt een deal waaronder de afspraak dat de andere partij er niet mee in de media komt.
    Vervolgens merk je dat ze dat wel doen. Dan wil je dus weten of dat betekent dat die deal dan van de baan is.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik had precies hetzelfde maar ik verplaatste me even in de positie van de manager. Je hebt een deal waaronder de afspraak dat de andere partij er niet mee in de media komt.
    Vervolgens merk je dat ze dat wel doen. Dan wil je dus weten of dat betekent dat die deal dan van de baan is.
    dat heb ik ergens gemist

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik zou ze iets harder de duimschroeven aandraaien.
    Als de baas zelf belt, is dat een teken dat ze benauwd worden.

Laat goed merken dat je "not fuckeble" bent en dat jullie de gitaar in handen hebben en zij niet.

Laat ze even zweten en geef aan dat je 2 dagen in beraad gaat of de deal nog doorgaat, of dat je zelf naar de pers toe stapt en het verhaal te koop aan biedt (diverse USA gitaarbladen en TV/radiostations betalen je goed voor een dergelijke primeur) en dat de gitaar daarna op E-bay gaat.
    Geef aan dat jullie nu pissig zijn en dat ze als goedmakertje het aanbod maar moeten verbeteren.

Kun je rustig doen, dat is de manier hoe ze daar werken.

Je mag rustig een beetje bluffen hoor, jullie hebben nog steeds de troefkaart in handen.
    En ik zou vooral NIET naar deze raad luisteren...

Je hebt een deal gemaakt om de media rechten af te staan, het is toch normaal dat ze dat niet tevreden zijn als je dat niet eert.

Indien je Geert zijn raad opvolgt kunnen ze bij Fampton/Gibson het wel eens beu worden, en er het gerecht op zetten, zelfs al kost ze dat meer geld dan 2 customs aan jullie geven.

Senior Member

Standaard

Die lui gaan hier veel geld aan verdienen. Benwave, zorg dat je een foto krijgt waar jij met frampton op staat. Hij met zijn gitaar, jij met je nieuwe gitaar etc. Documenteer alles goed, zorg voor bewijs etc.
    Dan kun je over een paar jaar een leuk bedrag voor die gitaar krijgen mocht je ooit geld nodig hebben.

En verder ben ik het met Geert eens. Jullie hebben die gitaar in handen, zij hebben niets. Waarschijnlijk staat het zweet hun in de handen, ze zijn bang dat jullie er met een gouden kans vandoor gaan. Dat ding is 30 jaar geleden verloren gewaand. Ik denk niet dat iemand nog dat ding kan opeisen als zijnde zijn eigendom. Dat ze boos zijn en hoog van de toren blazen is waarschijnlijk hun manier om te proberen de deal veilig te stellen. Je moet ze gewoon laten weten dat je geen softie bent. Je mag best eisen stellen, anders wordt er over je heen gewalst en sta je straks met 'lege handen'.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

Niet voor het èèn of ander , en ik ben ook niet op de tenen getrapt, maar
    Je denk teveel Pepe, je neemt te veel dingen aan, en je kunt jezelf niet verplaatsen in de manager van Frampton
    Ook weet je niet wat ik er allemaal voor heb moeten doen. Ook ken je de details van die deal niet.
    Ook weet jij niet wat we nog wel en niet kunnen doen, en welke rechten we waar dan ook nog wel op hebben.

Orpheo
    Met zeiken en zeuren bedoel ik dat ze wat meer dankbaar zouden mogen zijn, dat die gitaar wat ons betreft terug komt bij Frampton.
    Ik ga hier die mails niet plaatsen, maar het zijn nog net geen dreigbrieven. kom op zeg. Ik kan niet alle details hier neer zetten.

Senior Member

Standaard

Vraag je ook even aan Peter F. of hij ooit een Gibson RD Artist weg heeft gegeven bij de Ontario Motor Speedway?

I did call the aunt this morning to get more information on its
    history. She told me she got the guitar from Peter Frampton at a
    concert in either the late 70s or early 80s at the Ontario Speedway in
    Southern California. She said she had gotten backstage and he gave it
    to her. My wife says she has a tendency to exaggerate and doesn't
    believe the Peter Frampton part of the story. Knowing the family, I
    wouldn't base any bids on that being true, just passing along what
    I've been told. I do believe she's had the guitar since at least the
    80s for what that's worth. Sorry I can't provide more insight on the
    history of the guitar.

Senior Member

Standaard

En ja, als je die afspraak hebt gemaakt was het misschien niet heel slim om het de wereld in te gooien.

Ik snap jou punt ook, jij mag er ook best wat plezier aan hebben.

Ik kan het thread op My Les Paul forum zo doen verdwijnen mocht dat nodig zijn, in dat geval aarzel dan geen seconde om mij een berichtje te sturen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Die lui gaan hier veel geld aan verdienen. Benwave, zorg dat je een foto krijgt waar jij met frampton op staat. Hij met zijn gitaar, jij met je nieuwe gitaar etc. Documenteer alles goed, zorg voor bewijs etc.
    Dan kun je over een paar jaar een leuk bedrag voor die gitaar krijgen mocht je ooit geld nodig hebben.

En verder ben ik het met Geert eens. Jullie hebben die gitaar in handen, zij hebben niets. Waarschijnlijk staat het zweet hun in de handen, ze zijn bang dat jullie er met een gouden kans vandoor gaan. Dat ding is 30 jaar geleden verloren gewaand. Ik denk niet dat iemand nog dat ding kan opeisen als zijnde zijn eigendom. Dat ze boos zijn en hoog van de toren blazen is waarschijnlijk hun manier om te proberen de deal veilig te stellen. Je moet ze gewoon laten weten dat je geen softie bent. Je mag best eisen stellen, anders wordt er over je heen gewalst en sta je straks met 'lege handen'.
    Thanks man ik doe echt mijn best

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    En ja, als je die afspraak hebt gemaakt was het misschien niet heel slim om het de wereld in te gooien.

Ik snap jou punt ook, jij mag er ook best wat plezier aan hebben.

Ik kan het thread op My Les Paul forum zo doen verdwijnen mocht dat nodig zijn, in dat geval aarzel dan geen seconde om mij een berichtje te sturen
    Ok nogmaals bedankt. Mocht dat nodig zijn dan doe ik dat beroep op je

Senior Member

Standaard

dat mercantiele denken hier bij sommigen... pfff
    maarja, ik ben een Belg...

respect voor de vinders hoor, daar niet van

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten