Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 44 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 431
    Senior Member

Standaard

Toch snap ik het niet helemaal.

Ik neem aan dat je vriend niet zomaar een gitaar koopt waarvan je vermoedt dat het de Frampton is dus daarom neem je contact op met Frampton zelf om een en ander te verifiëren. Die bevestigt dat op basis van foto's.

Waarom niet gelijk het dan uit handen geven aan meneer Frampton zelf als je er toch geen slaatje uit wil slaan?
    Ik zou daar dan niet 2 jaar nog tussen gaan zitten, zoek het maar uit beiden.

Senior Member

Standaard

Echt een tof verhaal, houd ons op de hoogte

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Toch snap ik het niet helemaal.

Ik neem aan dat je vriend niet zomaar een gitaar koopt waarvan je vermoedt dat het de Frampton is dus daarom neem je contact op met Frampton zelf om een en ander te verifiëren. Die bevestigt dat op basis van foto's.

Waarom niet gelijk het dan uit handen geven aan meneer Frampton zelf als je er toch geen slaatje uit wil slaan?
    Ik zou daar dan niet 2 jaar nog tussen gaan zitten, zoek het maar uit beiden.
    Lees even mij vorige post en probeer er iets bij voor te stelllen.
    Deze vraag is toch helemaal niet belangrijk. Als je twijfel aan mij motieven zeg het dan gelijk en ga geen theorieen en complotten lopen verzinnen.

Senior Member

Standaard

Hee, niet zo aangebrand, het is een mooi verhaal maar na 50 thumbs op post mag iemand toch wel iets VRAGEN zonder dat gelijk de inquisitie op de proppen moet komen?

Je hebt het over 2 jaar gedoe en slapeloze nachten. Nou, die waren helemaal niet nodig geweest volgens mij.

Je hebt een mooie deal, in feite had je buiten het verhaal kunnen blijven. Je vriend heeft de gitaar, die had zelf naar Frampton kunnen mailen en de boel kunnen afhandelen.

Ik zeg het omdat als IK Frampton zou zijn en jij zegt dat je die gitaar terug kan kopen maar dan moet ik garant staan voor het bedrag, dan is het mijn geld waarmee je onderhandelt. En in dat geval zou ik nog liever zelf de onderhandelingen doen.
    Dan was mijn manager naar Curaçao afgereisd met het adres van de eigenaar en 10.000 dollar en zo niet, dan wordt het een helingzaak.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 3 december 2011 om 13:30

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Vanacht is mijn vriend gebeld door de baas van de manager, of the deal nog door ging, en of hij nog kwam.
    Wij vinden ook dat ze niet te veel moeten gaan zeiken.
    We zijn er twee jaar mee bezig geweest, met de nodige slapeloze nachten. Kom zeg het is onze primeur
    Als ik er mee kom nadat alles bekend is, wordt ik hier ook uitgelachen

Als ik niet het geduld had gehad waren we er al klaar mee geweest. Het is een kleine moeite om dat ding op Ebay te zetten
    Dat moeten ze zich ook wel realizeren
    Ik zou ze iets harder de duimschroeven aandraaien.
    Als de baas zelf belt, is dat een teken dat ze benauwd worden.

Laat goed merken dat je "not fuckeble" bent en dat jullie de gitaar in handen hebben en zij niet.

Laat ze even zweten en geef aan dat je 2 dagen in beraad gaat of de deal nog doorgaat, of dat je zelf naar de pers toe stapt en het verhaal te koop aan biedt (diverse USA gitaarbladen en TV/radiostations betalen je goed voor een dergelijke primeur) en dat de gitaar daarna op E-bay gaat.
    Geef aan dat jullie nu pissig zijn en dat ze als goedmakertje het aanbod maar moeten verbeteren.

Kun je rustig doen, dat is de manier hoe ze daar werken.

Je mag rustig een beetje bluffen hoor, jullie hebben nog steeds de troefkaart in handen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Laat goed merken dat je "not fuckeble" bent en dat jullie de gitaar in handen hebben en zij niet.
    Je mag rustig een beetje bluffen hoor, jullie hebben nog steeds de troefkaart in handen.
    Je weet toch niet hoe de deal in elkaar steekt Geert?
    Die gitaar IS van Frampton.
    Stel dat je opgebeld wordt door iemand die zegt dat ie jouw vermiste gitaar in handen heeft en dat je geen praatjes moet hebben want "hij heeft je gitaar".

Vind je dat normaal?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Je weet toch niet hoe de deal in elkaar steekt Geert?
    Die gitaar IS van Frampton.
    Stel dat je opgebeld wordt door iemand die zegt dat ie jouw vermiste gitaar in handen heeft en dat je geen praatjes moet hebben want "hij heeft je gitaar".

Dat lijkt me helemaal niet zo aardig eerlijk gezegd.
    Waar het om gaat is, dat Frampton en Gibson hier erg lekker aan gaan verdienen en dat Ben en zijn vriend in verhouding erg weinig vragen/krijgen.
    Als ze dan ook nog spatjes gaan krijgen en van de toren beginnen te blazen, was ik er klaar mee hoor.

Zodra Frampton die gitaar weer in handen heeft, mag die gelijk in een x aantal TV en radio show zijn verhaal komen doen en reken maar dat die daar de nodige centen voor beurt.

Amerikanen zijn gek op dit soort verhalen.

Gibson krijgt door alle persaandacht veel free publicity en zullen een custom uitvoering op de markt brengen die weer veel centjes opleveren.

Sorry Pepe, maar hier gaan 2 partijen veel centjes aan verdienen en mede gezien door dat feit, vind ik dat ze Ben en zijn vriend wel iets beter behandelen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Vanacht is mijn vriend gebeld door de baas van de manager, of the deal nog door ging, en of hij nog kwam.
    Wij vinden ook dat ze niet te veel moeten gaan zeiken.
    We zijn er twee jaar mee bezig geweest, met de nodige slapeloze nachten. Kom zeg het is onze primeur
    Als ik er mee kom nadat alles bekend is, wordt ik hier ook uitgelachen

Als ik niet het geduld had gehad waren we er al klaar mee geweest. Het is een kleine moeite om dat ding op Ebay te zetten
    Dat moeten ze zich ook wel realizeren
    ik snap dat stukje van 'niet teveel zeiken' niet. en dan bedoel ik oprecht dat ik 't niet snap :P wat bedoel je precies? wie zeikt, en waarom? :P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Sorry Pepe, maar hier gaan 2 partijen veel centjes aan verdienen en mede gezien door dat feit, vind ik dat ze Ben en zijn vriend wel iets beter behandelen.
    Ik gun Ben het beste van de wereld en ik denk dat ie heel goed uit het verhaal komt, good for him.

Als er al iemand hier aan verdient dan lijkt het me dat Frampton dat mag zijn. Het is zijn talent en harde werken wat die gitaar beroemd heeft gemaakt, afgezien dat hij gewoon de eigenaar is.

Ik denk dat ze Ben heel erg goed behandelen. Hij krijgt een dure gitaar voor het sturen van een aantal mailtjes? Ze hadden hem ook met lege handen kunnen laten staan en dan hadden ze de gitaar ook terug gekregen. Of niet en dan was er helemaal niks aan de hand geweest.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 3 december 2011 om 14:28

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

en wieweet is de gitaar technisch gezien wel van de verzekering

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten