Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 44 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 431
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Tja de manager heeft ook al heel boos gebeld vanmiddag.. Het kan nog goed fout gaan.
    Maar dan hebben we nog steeds een hele ouwe custom.
    Kortom: Gibson/PF management wil er een slaatje uit slaan en jullie worden "afgescheept" met 2 weliswaar redelijk unieke maar voor Gibson natuurlijk alleen kostprijs kostende customshoppers...

Anyway: benieuwd naar de afloop. Waar ligt Miami Nashville Tennessee ergens?
    Turn it up • Bring the noise

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Waar ligt Miami Nashville Tennessee ergens?
    Is dat niet gewoon een tikfout en bedoeld hij dat hij via Miami naar NT vliegt?

Standaard Hoi

Kortom: Gibson/PF management wil er een slaatje uit slaan en jullie worden "afgescheept" met 2 weliswaar redelijk unieke maar voor Gibson natuurlijk alleen kostprijs kostende customshoppers...

http://maps.google.be/maps?hl=nl&cp=...ed=0CCkQ8gEwAA

Daar dus :-)

Standaard

Klopt. Aan de andere kant ga je wel de boeken in als "de" personen die Peter Frampton zijn eigen gitaar weer heeft bezorgd.

Daarnaast is zo'n ding super diefstal gevoelig, en ben ik ervan overtuigd dat de gitaar die Ben van Gibson krijgt beter speelt dat dat oude wrak. Of hij moet nog in zo'n perfecte speel staat zijn, maar dat betwijfel ik.

Gaaf verhaal. Ben benieuwd naar het vervolg.

Overigens.. als Ben even weet te regelen dat er een bepaalde toevoeging aan de gitaar komt (in de vorm van een inlay of iets dergelijks) stijgt die gitaar ook alweer behoorlijk in waarde. Kan altijd worden gelinkt als de gitaar die is verkregen door het thuis brengen van het origineel.
    Laatst gewijzigd door MichaelSS; 2 december 2011 om 23:08

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Dat lijkt het inderdaad te zijn. Als je in de buurt zoekt op Gibson kom je daar dus ook uit.

Standaard Juist

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Dat lijkt het inderdaad te zijn. Als je in de buurt zoekt op Gibson kom je daar dus ook uit.
    Dan heb ik vandaag nog wat goed gedaan.?

CID-Gibson Zet nog even een muzieknummertje van John Denver "Take Me Home, Country Roads" en gaat dan zijn nest maar eens in.

Senior Member

Standaard

Da's Miami Avenue, die had ik ook al gevonden. Zit daar dan iets van Gibson? Nouja, maakt ook niet uit, we gaan het wel horen neem ik aan!
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Tja de manager heeft ook al heel boos gebeld vanmiddag.. Het kan nog goed fout gaan.
    Maar dan hebben we nog steeds een hele ouwe custom.
    Ik begrijp het niet zo goed...
    Die manager die een beetje hoog van de toren gaat blazen, wat een arrogante eikel zeg!
    Júllie hebben die gitaar en júllie zijn bereid om die Gibson terug te "geven", daar mogen ze maar wat blij mee zijn.
    Ik zou tegen die manager zeggen dat hij zich een beetje gedeist moet houden omdat anders het hele feest niet door gaat...

Senior Member

Standaard

Mee eens. Feitelijk heeft Gibson corp er geen reet mee te maken en ik vind het nogal arrogant dat ze beslag hebben gelegd op de media rechten. Daar zou ik persoonlijk ook niet mee akkoord zijn gegaan. Ook al gaat het dan niet om het geld, het idee dat Gibson zich nu gaat verrijken aan een oprechte en bewonderenswaardige handelswijze (van TS) zou bij mij een enigszins bittere nasmaak achterlaten.

Maar goed, ik wil de pret niet bederven. Je gaat uiteindelijk wel de boeken in als de persoon die een bijzonder en verloren gewaand artefact heeft teruggevonden en dan ben je een held. Net als Indiana Jones
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

Senior Member

Standaard

Waar komt dat Gibson nou weer vandaan Megadrive?

Dat zo'n manager de primeur wil hebben snap ik wel, die betaalt een flinke som geld en wil nog iets van media aandacht genereren. Ik zou ook wel pissig zijn als ik een deal maak met de afspraak dat ik de primeur mag hebben en ik zie dat de andere partij het al op het wereldwijde web gooit.

Een forum is ook media he.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten