Iedereen hoopt dat dit waar is....waardoor is PF ervan overtuigd dat dit DE gitaar is?
Je zegt dat het een '57 is - is dat op grond van het serienummer (als dat er nog is) of de pots? Foto van de control cavity zou mooi zijn.
Iedereen hoopt dat dit waar is....waardoor is PF ervan overtuigd dat dit DE gitaar is?
Je zegt dat het een '57 is - is dat op grond van het serienummer (als dat er nog is) of de pots? Foto van de control cavity zou mooi zijn.
wat een geweldig verhaal, bijna ongelofelijk. MAar waarom zou iemand erom liegen....
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Da's nog eens een manier om een gitaar te komen! Ik zocht nog een vakantiebestemming, maar ik vermoed dat het een schimmig zuid-amerikaans land wordt, lokale bars afstruinen op zoek naar koopjes
Mooi verhaal man, kun je dit topic wel up-to-date houden met betrekking tot de officiel door de managr goedgekeurde info?
Als je alle media rights heb overgedragen, is het verhaal op verschillende fora de wereld in slingeren ook niet handig. Niet alleen zou je kunnen zeggen dat die fora ook onder publicaties vallen, je hebt een mooie coverstory van een tijdschrift al aardig waardeloos gemaakt, als 'iedereen' het al weet. Kan me die boze mail wel voorstellen. Nog meer foto's het web op slingeren zou ik maar niet doen, iig tot na publicatie.
Maar wat een verhaal, man.![]()
En twee nieuwe PF sigs, twee tickets en een paar overnachtingen, alleen al aan de door te verkopen media rights heeft Gibson de kosten er dik uit. Heel veel medelijden hoeven we niet met ze te hebben.
Vet zeg! Wat een verhaal, zoiets maken niet veel mensen mee.
te gek verhaal man sjieke gitaar ook
Ja maar dat van die verbrande Gitaar, doet me denken aan de tijd dat J.Hendrix zijn Gitaar in De fik stak. Voor de rest weet ik niet of er nog ergens iemand in de wereld is die deze half opgebrande gitaar van J. Hendrix ook tegen de kop is gelopen.vraag me ook af wat ze daar voor vragen.
Burn Burn Burn
CID-Gibson Zet even het muzieknummer op van The Eagles "Wasted Time"![]()
Laatst gewijzigd door CID-Gibson; 2 december 2011 om 19:41
Favorieten/bladwijzers