Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 44 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 431
    Senior Member

Standaard

Geweldig verhaal inderdaad! Maarreh, Miami Nashville Tennessee? Veel plezier in ieder geval!

Senior Member

Standaard

Story of the year !

Senior Member

Standaard

Wat een verhaal joh... En zo maak je ineens deel uit van muziekgeschiedenis! Heel veel plezier! je hebt het verdiend! Klasse hoe je dit hebt aangepakt! (en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan) Gelukkig is ie net geweest! Anders had je straks in Rotterdam af kunnen spreken! hehe... Dan is Nashville wel ff wat beter! We gaan het vast horen! Succes en doe Frampton de groeten!
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaDrive Bekijk bericht
    Heel gaaf verhaal dit, hulde voor hoe je dit hebt aangepakt!

In de Guitarist mag van vorige maand was nog een special over Peter Frampton. Ik zou als ik jou was eens contact opnemen met wat gitaarbladen. Geheid dat die een leuke knaak willen lappen voor (publicatie) exclusiviteit met dit bijzondere verhaal.
    Grappig dat je dit zegt, maar we hebben afstand van alle media rechten moeten doen

Standaard

Leuk verhaal Ben, en ook een leuke deal met/door gibson. Wel effe opletten dat je je niet laat afschepen met chinees spul...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Leuk verhaal Ben, en ook een leuke deal met/door gibson. Wel effe opletten dat je je niet laat afschepen met chinees spul...

Hahhhhaha Daar kan en mag ik verder niet op ingaan, anders heb ik weer een ban aan mijn broek

Standaard

Haha, maarre volgens mij krijg jij dus een op zichzelf al vette custom shop, die door het verhaal dan eenl '1 of 2' gaat worden, hoe vet is dat!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Haha, maarre volgens mij krijg jij dus een op zichzelf al vette custom shop, die door het verhaal dan eenl '1 of 2' gaat worden, hoe vet is dat!
    Ja precies, ik hoop daar wel op. Alleen was dit verhaal al binnen twee uur de hele wereld rond, tot aan PF himself.
    Een boze mail gehad van de manager, " not acceptable"
    Het is wel in een stroomversnelling nu geraakt, de datums staan nu vast.

Senior Member

Standaard

boze managers, voeg ze toe aan je negeerlijst...episch verhaal trouwens !

Standaard

Heel erg tof verhaal! Mooi dat zo'n gitaar dan toch weer boven water komt.

Kan trouwens best begrijpen dat die manager het niet acceptabel vind dat het verhaal nu al over de hele wereld verspreid is. Hoop dat ze hun "end of the deal" wel nakomen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten