Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 959 van 1797 EersteEerste ... 459859909949957958959960961969100910591459 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.581 t/m 9.590 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Nou, ziek of dood was ie dus niet. Gewoon een kwestie van toch wel oplichten.... Uiteindelijk was hij waarschijnlijk wel doodziek van die actie van mij.

Had met plakken dus iets anders in mijn hoofd en bij blij dat jij alleen de advertentie hier wilde zien!
    tja, ik zou daar niet mee zitten.
    geen idee of het ergens te vinden is, ik denk het wel, er was eens een gast die openlijk aankondigde mijn huis in de fik te komen steken.
    en dat deed hij ook via emails.
    bij de 3e keer vond ik het genoeg en heb ik de boel uitgeprint en aangifte gedaan.
    2 jaar voorwaardelijk en 250 euro boete heeft hem dat opgeleverd.
    vette pech.
    hij deed nog een laffe poging mij aan te klagen wegens valse aangifte doen, maar hij had zelf voor uitstekend bewijs gezorgd

Senior Member

Standaard

Eerste reactie: doen, nailen die gast.
    Echter, een jaar of drie geleden heb ik op Marktplaats een midi-kastje "gekocht" en al vooruit betaald. Ging om ong. 25 euro. Na een week niets, twee weken niets en totale stilte. Geen mail, geen pakketje. Ik heb 'm toen gewaarschuwd dat ik 'm met naam en toenaam zou gaan noemen op allerlei sites. Geen reactie. Ik wist zeker dat ik de juiste persoon had a.d.h.v. adres en tel.nummer, maar het was te ver weg om de sportschool in te schakelen...
    Uiteindelijk inderdaad naam etc. gepubliceerd en er gebeurde verder niets. Tot ik een jaar later een smekende mail en even later telefoon kreeg van deze persoon om alsjeblieft die posts e.d. te verwijderen, want bij een sollicitatie was hij hiermee geconfronteerd.... en kreeg de baan niet!
    Ongelofelijk, maar waar. Ik kon echter niets voor 'm doen, want die posts kan ik niet meer verwijderen en stonden inmiddels overal, door anderen doorgestuurd.
    Vanzelfsprekend was dit nooit mijn bedoeling, hoe erg ik ook baalde van zijn handelen. Dat kastje was overigens al lang weg...
    Kortom, kijk uit met dit soort acties, want de gevolgen kunnen groter zijn dan je voorziet...
    @langun: ik heb natuurlijk geprobeerd mijn geld terug te krijgen, maar dat kun je schudden. Ook wel logisch, het is een bewuste betaling van mij aan hem en stel je voor dat ik dat kastje wel gekregen had, dan zou ik kunnen claimen dat ik niets ontvangen had en dan wordt het welles-nietes.....
    Haha zoiets verwacht je ook niet Balen voor die kerel, maar dan had hij je niet moeten oplichten.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Ik zou nog even wachten. Een week is naar mijn mening net te kort om gelijk een oordeel te vellen.

Ik heb ook wel eens gehad dat er wat tussen kwam en pas 3 dagen later op het postkantoor stond dan ik had beloofd. Toen zat er nog een weekend tussen en hup, 5 dagen later dan verwacht had de koper het pakket. Grote pakketten duren ook langer denk ik

Standaard

Eerste reactie: doen, nailen die gast.
    Echter, een jaar of drie geleden heb ik op Marktplaats een midi-kastje "gekocht" en al vooruit betaald. Ging om ong. 25 euro. Na een week niets, twee weken niets en totale stilte. Geen mail, geen pakketje. Ik heb 'm toen gewaarschuwd dat ik 'm met naam en toenaam zou gaan noemen op allerlei sites. Geen reactie. Ik wist zeker dat ik de juiste persoon had a.d.h.v. adres en tel.nummer, maar het was te ver weg om de sportschool in te schakelen...
    Uiteindelijk inderdaad naam etc. gepubliceerd en er gebeurde verder niets. Tot ik een jaar later een smekende mail en even later telefoon kreeg van deze persoon om alsjeblieft die posts e.d. te verwijderen, want bij een sollicitatie was hij hiermee geconfronteerd.... en kreeg de baan niet!
    Ongelofelijk, maar waar. Ik kon echter niets voor 'm doen, want die posts kan ik niet meer verwijderen en stonden inmiddels overal, door anderen doorgestuurd.
    Vanzelfsprekend was dit nooit mijn bedoeling, hoe erg ik ook baalde van zijn handelen. Dat kastje was overigens al lang weg...
    Kortom, kijk uit met dit soort acties, want de gevolgen kunnen groter zijn dan je voorziet...
    @langun: ik heb natuurlijk geprobeerd mijn geld terug te krijgen, maar dat kun je schudden. Ook wel logisch, het is een bewuste betaling van mij aan hem en stel je voor dat ik dat kastje wel gekregen had, dan zou ik kunnen claimen dat ik niets ontvangen had en dan wordt het welles-nietes.....
    Eigen schuld, dikke bult.
    Als het nou per ongeluk verkeerd was gelopen of iets dergelijks, dan zou het heel jammer voor hem zijn.
    Maar nu mag hij ook de consequenties dragen, vind ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Grote pakketten duren ook langer denk ik
    Normaal gesproken maakt dat niet uit. Ik verzend regelmatig grotere dingen en meestal is dat er in twee a drie dagen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De V Bekijk bericht
    Eigen schuld, dikke bult.
    Als het nou per ongeluk verkeerd was gelopen of iets dergelijks, dan zou het heel jammer voor hem zijn.
    Maar nu mag hij ook de consequenties dragen, vind ik.
    Inderdaad, groot gelijk. Hij had de berichten dus wel gezien, maar zichzelf gewoon stil houden. Dan kan je er dus niet meer onderuit komen door te zeggen ik wist van niks. En achteraf gaan liggen zeiken omdat hij zijn baan niet kreeg. Vergooit hij mooi z'n toekomstige job voor iemand te tillen voor 25 euro. Wat een lul zeg...
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Nee, het maakt normaal gesproken idd niet uit hoe groot het pakket is. Maar dat hij als laatste meldt dat het geld binnen is en nu al een week geen teken van leven geeft verontrust mij. En de advertentie staat er nog gewoon, vind ik raar.
    Ik heb m vandaag maar eens een mailtje gestuurd onder een ander mailadres, in de hoop iets van een adres of telefoonnummer te verkrijgen.
    Ik zal de man z'n naam nog niet noemen idd, maar de advertentie kan een kind vinden n.a.v. mijn omschrijving. Dus bij deze: http://link.marktplaats.nl/504211897
    Ik heb dus 64 euro betaald (52 + 12 euro verzendkosten)
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Uw bod van € 70,00 is geplaatst.

kijken wat er gebeurt

Standaard

Ik zie het ja. Dat is rap

Ken jij m niet ofzo? Toch vlak bij jou?
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

Meer bij Rinze in de buurt, dus die kun je welicht inschakelen...
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten