Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Ik ben juist overgestapt op Lava, omdat George L bleef storen. Niet leuk, vlak voor een optreden storing, geen signaal en je weet niet welk kabeltje... Met Lava nooit geen last meer gehad. Ze zijn wat moeilijker in elkaar te flansen, maar als het eenmaal zit is het goed ook (mits je het goed doet natuurlijk).![]()
grappig dat hier zoveel gedoe is over de George L. kabels terwijl die door veel gitaristen juist worden bestempeld als 'het ideaal.'
Ik gebruik deze altijd naar volle tevredenheid:
http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=AUAJJ0030
heb een extra setje liggen voor geval van nood maar da's nog nooit nodig geweest... Op m'n board heb ik ook nog 2 van die goedkope oranje kabeltjes, maar da's vooral omdat ik stiekem te lui ben om over 10 centimeter een 30 cm kabel te plaatsen (wat ook nog eens vooor een overschot aan kabel zorgt)...
wel de volgorde veranderd, FV500H, Polytune, OCD, Mudhoney, DD5/FS5U, Pup Booster...
ik ben nog op zoek naar een leuk laatste pedaal (chorus) en een wah!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Geen last van dat het volume pedaal niet aan de zijkant zit?
Thx, die reverb ben ik ook blij mee
Deze autowah bevalt uitstekend, ik heb ergens in de jaren 80 een Voxwah gehad maar dat was een gr#fding en later nog de WH10 v1 (ook een gr#fding) en die heb ik vorig jaar verkocht, verder had ik nog met een Boss autowah gestoeid en was daar ook niet echt gecharmeerd van. Deze SnowWhite werkt iig lekker met mijn Strats.
![]()
Favorieten/bladwijzers