Heb zelf mijn twijfels over de stevigheid, maar als dat voldoende is vind ik het een erg mooie oplossing! Alleen jammer dat je je wah nu niet kwijt kunt, maar als je die toch niet gebruikt, who cares![]()
Heb zelf mijn twijfels over de stevigheid, maar als dat voldoende is vind ik het een erg mooie oplossing! Alleen jammer dat je je wah nu niet kwijt kunt, maar als je die toch niet gebruikt, who cares![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Nog geen problemen gehad,.. zolang ze goed vastzitten en niet bewegen door schuivende pedalen lijkt me dat er weinig mee mis kan gaan.
moet wel zeggen dat de .115 kabels van George L's een stuk minder degelijk vastzitten dan de .225 die ik nu gebruik. mijn oude .115 heb ik dik 4 jaar probleemloos gebruikt inclusief regelmatig loskoppelen van effecten etc.
Tot nu toe alleen nog maar lof..
Ik verwacht ook geen problemen met dit gebruik, George L's worden immers door pro's ook gebruikt.
Toooooooooooooooone!!!
Hoop mooie spullen hier in dit topic!
Ik heb na een tijd ook maar weer eens een pedalboard in elkaar gezet. Heb eerst een jaar lang alleen op mijn M9 gespeeld, maar nu toch maar eens wat meer distortions en fuzz geluidjes erbij. Had ze nog liggen in m'n kast!
Vanavond gaatie mee de oefenruimte in, kijken of het beetje te doen is zo, en dan even alles definitief aansluiten, zoals een plankje onder de achterste laag pedaaltjes enzo.
Dat 'voeten vegen' pedaaltje is een Fuzz Factory clone.
Speel er met een humbucker gitaar over en dan in een Orange Rockerverb of een Vernet Superbass![]()
Maar boss is wel heel degelijk. Als je naar een band luistert in bijvoorbeeld Paradiso, en je ziet zijn pedalenplank niet. Dan horen jullie niet of hij nou op Boss speelt.
Zelf gebruik ik nu al een tijdje Lava cable. en dat bevalt vrij goed. Is iets meer werk om een kabel te maken dan met George L, maar de pluggen zijn echt heel mooi klein. Heb weinig tot geen storingen tot nu toe (er is een kabel die even opnieuw gemaakt moet worden). Sleutel tot succes is het strak aandraaien van de pluggen.
Favorieten/bladwijzers