Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 125 van 866 EersteEerste ... 2575115123124125126127135175225625 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.241 t/m 1.250 van 8652
    Senior Member

Standaard

Heb zelf mijn twijfels over de stevigheid, maar als dat voldoende is vind ik het een erg mooie oplossing! Alleen jammer dat je je wah nu niet kwijt kunt, maar als je die toch niet gebruikt, who cares
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    precies

Overigens heb ik na de overstap naar George L's een stuk minder (lees bijna geen) ruis.
    Ik had voorheen van die goedkope plastic kabeltjes.
    Maar George L is ook vragen om problemen, na enige tijd gaan ze kraken, of gewoon kortsluiten..
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Maar George L is ook vragen om problemen, na enige tijd gaan ze kraken, of gewoon kortsluiten..
    Hier doen ze het al 2 jaar perfect en zonder problemen. Bordje gaat 2-6x per maand mee naar optredens wisselend in de kofferbak of de aanhanger.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Nog geen problemen gehad,.. zolang ze goed vastzitten en niet bewegen door schuivende pedalen lijkt me dat er weinig mee mis kan gaan.
    moet wel zeggen dat de .115 kabels van George L's een stuk minder degelijk vastzitten dan de .225 die ik nu gebruik. mijn oude .115 heb ik dik 4 jaar probleemloos gebruikt inclusief regelmatig loskoppelen van effecten etc.

Tot nu toe alleen nog maar lof..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Hier doen ze het al 2 jaar perfect en zonder problemen. Bordje gaat 2-6x per maand mee naar optredens wisselend in de kofferbak of de aanhanger.
    Ik verwacht ook geen problemen met dit gebruik, George L's worden immers door pro's ook gebruikt.
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Hoop mooie spullen hier in dit topic!

Ik heb na een tijd ook maar weer eens een pedalboard in elkaar gezet. Heb eerst een jaar lang alleen op mijn M9 gespeeld, maar nu toch maar eens wat meer distortions en fuzz geluidjes erbij. Had ze nog liggen in m'n kast!

Vanavond gaatie mee de oefenruimte in, kijken of het beetje te doen is zo, en dan even alles definitief aansluiten, zoals een plankje onder de achterste laag pedaaltjes enzo.

Dat 'voeten vegen' pedaaltje is een Fuzz Factory clone.

Speel er met een humbucker gitaar over en dan in een Orange Rockerverb of een Vernet Superbass

Standaard

Ik verwacht ook geen problemen met dit gebruik, George L's worden immers door pro's ook gebruikt.
    Sinds wanneer is dat een valide argument? Er zijn ook zat pro's die alleen maar boss pedalen gebruiken. Nou, da's tonesuckcity, liever niet hier..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Sinds wanneer is dat een valide argument? Er zijn ook zat pro's die alleen maar boss pedalen gebruiken. Nou, da's tonesuckcity, liever niet hier..
    Je hebt helemaal gelijk! hahaha..

Maar betreft de George L's kan ik alleen maar positief zijn uit eigen ervaring.
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Maar boss is wel heel degelijk. Als je naar een band luistert in bijvoorbeeld Paradiso, en je ziet zijn pedalenplank niet. Dan horen jullie niet of hij nou op Boss speelt.

Standaard

Je hebt helemaal gelijk! hahaha..
    Maar betreft de George L's kan ik alleen maar positief zijn uit eigen ervaring.
    Zelf gebruik ik nu al een tijdje Lava cable. en dat bevalt vrij goed. Is iets meer werk om een kabel te maken dan met George L, maar de pluggen zijn echt heel mooi klein. Heb weinig tot geen storingen tot nu toe (er is een kabel die even opnieuw gemaakt moet worden). Sleutel tot succes is het strak aandraaien van de pluggen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    Maar boss is wel heel degelijk. Als je naar een band luistert in bijvoorbeeld Paradiso, en je ziet zijn pedalenplank niet. Dan horen jullie niet of hij nou op Boss speelt.
    Nee, er ook niets mis met de constructie van de pedalen, of de sound ervan (alhoewel ze niet mijn smaak zijn). Het gaat erom wat er gebeurt als z'n pedalen UIT staan..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten