Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 128 van 410 EersteEerste ... 2878118126127128129130138178228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.271 t/m 1.280 van 4093
    Senior Member

Standaard

En:

Laat er nu ook een schip met geld langs varen binnenkort. Liefje heeft al bezorgd gekeken. Gaat lastig worden hoor. op dit moment heeft de Gibson de voorkeur, ondanks mijn bezwaren tegen de niet ergonomische vormgeving van de LP modellen, maar de combi (mahonie en p90) is wel heel lekker...
    Laatst gewijzigd door beruk; 28 november 2011 om 00:00

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cue Zephyr Bekijk bericht
    Ik wist eerst niet goed wat ik ermee aanmoest, totdat ik er één probeerde. Ik vond 'm op YT ook al ontzettend gaaf klinken en in real-life klinkt het ding enorm mooi. Maar dat mocht ook wel, door een AC30C2.

Ik vind ook de pick-up schakeling best interessant en uiterst apart. In mijn ogen maakt het deze gitaar nèt iets veelzijdiger dan de gemiddelde solidbody met twee humbuckers.
    Wel die met de mini hummies. De single coil versie vind ik (veel) minder. Vanzelfsprekend gebaseerd op YT filmpjes.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja erg mooi die taylor!

Senior Member

Standaard

Ik ben op zoek naar een oudje van Marshall.

Deze lijkt me erg gaaf, al kan ik er weinig bruikbaars over vinden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stikel Bekijk bericht
    Wel die met de mini hummies. De single coil versie vind ik (veel) minder. Vanzelfsprekend gebaseerd op YT filmpjes.
    Daar ben ik nog niet over uit - maar het was wel inderdaad die met de mini-humbuckers die ik heb geprobeerd (HD, niet HG).
    Ik zie mezelf best nog wel ooit een loaded pickguard halen met 3 single-coils, als ik de gitaar eenmaal heb. Ze verkopen ook een pickguard met Alnico V's... lijkt me ook enorm gaaf. Geniaal gewoon - handjevol schroeven, twee plugjes en je pickguard + pick-ups zijn eruit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ja erg mooi die taylor!
    Vind ik ook. Ik mag wel gaan doorsparen - hopelijk ze dan snel van mij.

Mijn vriendin leek het al helemaal geniaal als ik op de stage zou staan met die gitaar, in het zwart gekleed, met zonnebril (oid) en dan onder een blacklight...
    Laatst gewijzigd door Cue Zephyr; 28 november 2011 om 01:54
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

Senior Member

Standaard

Beetje jammer dat die 4250$ kost en 18 maanden wachttijd + 6-8 maanden bouwtijd....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Sinds mijn Gretsch heb ik enorme gas voor nog een hollowbody. En nog wel het meeste voor deze Gibson

Standaard

Je bent me net voor Pim :P

Nja dan gooi ik dit er nog wel achteraan:

En

En enooooorme GAS voor de gitaar die ik ga bouwen, te weten een Jazzmaster meets La Cabronita. Sea Foam Green, TV Jones Supertron, meegespoten kop, hoppaa.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    Sinds mijn Gretsch heb ik enorme gas voor nog een hollowbody. En nog wel het meeste voor deze Gibson

Wel een ouwe goldtop dan....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Ik vind stiekum de rode mooier dan de Goldtop. Maar dan wel een mooie rood metallic uitvoering maar de Goldtop is natuurlijk erg sexy. Maar sowieso een oudje. Ik weet eigenlijk niet of de ES295 ooit in reissue er is geweest. Ik zit niet zo in Gibson's.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten