Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 121 van 866 EersteEerste ... 2171111119120121122123131171221621 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.210 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijst Bekijk bericht
    Tsja ... de stekker-doos verdient niet de schoonheidsprijs maar ik had geen andere keuze. Voor zover mij bekend bestaat er geen "off-the-shelf" voeding die zowel de DM-4, M5 als de Nova Delay kan voorzien van stroom. De DM-4 vraagt 1200 mA, M5 vereist minimaal 500 mA, de Nova heeft 12V nodig. Als iemand een voeding kent die dat allemaal heeft dan hoor ik het graag. Custom-built zal het wel mogelijk zijn maar dat heeft meestal een stevig prijskaartje.

Daarom: de DM-4, M5 en Nova hebben hun eigen voeding; de rest gaat via de 1Spot. De stekkerdoos is overigens geen €2,95 blokje hoor
    De nieuwe voodoo lab pedal power digital kan dit voor je doen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Wat een gedrocht die Womanizer, maar klinkt goed?

Wat is die phaser voor ééntje?
    Inderdaad niet moeders mooiste qua looks, maar het geluidje...
    Hij staat bij mij eigenlijk altijd aan op het low-gain kanaal, lekker warm clean met een klein randje eraan. Het andere kanaal geeft nog, ik geloof 14 dB aan gain, maar dat gebruik ik eigenlijk alleen voor solos.
    Meestal gebruik ik de clean booster van m'n BYOC booster/screamer voor om er overdrive uit te halen, maar die ligt nu dus weer even uit elkaar.
    Maar die twee pedalen samen... Heerlijk!

Die phaser is een byoc phase royal met een paar kleine aanpassingen.

Standaard

Resultaat na een dagje werk, ofja.. Werk..
    Morgen ga ik nog de verhoging lager maken, kreeg de deksel niet meer dicht, en misschien een stalen frame voor de pedalen op vast te maken.

Aan de zijkant elke keer 2 jack-inputs, voor de FX-loop en voor het signaal tussen gitaar en versterker.

Morgen het definitieve..

Senior Member

Standaard

Go Roel! Goed bezig

Speel je ook wel eens met die pedalen? Lijken nog zo nieuw
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Go Roel! Goed bezig

Speel je ook wel eens met die pedalen? Lijken nog zo nieuw
    Vaak genoeg
    Alleen de wah is nieuw van vanmorgen.

Momenteel heb ik het hout verbannen, en ben alles met traanplaat gaan doen.. Morgen hier meer over, mét foto's uiteraard.

Standaard

Die van mij heeft inmiddels ook een update: de plastic Behringercase begon het te begeven, en de plaatselijke winkel smeerde me een pedaltrain junior aan. Ze hadden gelijk, werkt een stuk mooier en beter. Volgorde: polytune, modtone funkfilter, carl martin quattro, barber barb eq, ehx holy grail nano en ehx switchblade om naar een akoestische versterker te switchen. Gebruik voor m'n akoestisch gitaar ook dit board, uiteraard dan zonder de drives. De quattro heeft een eigen 220v voeding, de rest gaat via een harley benton powerplant junior (fijn ding voor het geld, zeker met alle kabels die je erbij krijgt!). Alles gaat via één eurostekkerconnector aan de onderzijde, goed afgeschermd tegen natte rotzooi. Overigens vertekent de foto wel wat door de kijkhoek, het lijkt alsof alles net niet past. In werkelijkheid heeft de quattro aan beide zijden 1 cm over, de bovenste rij is precies pas. Wordt dus even geen uitbreiding meer, maar ben voorlopig weer goed voorzien.
    Laatst gewijzigd door jim__; 25 november 2011 om 09:15

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Roel, pak anders wat aluminium kokers, heb je de kabels ook mooi weggewerkt(pedaltrain effect).
    Weegt niks, kost niks(heb in het magazijn nog wel wat liggen voor je(u profiel is zelfs nog lichter)
    Pm me maar als je iets nodig hebt.
    Can't have to many Tele's

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Roel, pak anders wat aluminium kokers, heb je de kabels ook mooi weggewerkt(pedaltrain effect).
    Weegt niks, kost niks(heb in het magazijn nog wel wat liggen voor je(u profiel is zelfs nog lichter)
    Pm me maar als je iets nodig hebt.
    Bedankt voor je aanbod, maar moet het toch afslaan.. De kabels gaan allemaal het traanplaat in zodra ik een pedalpower heb, gewoon gaten boren.. Dan zit het er meteen veel netter uit.

Komt goed!

Enniehou, nogmaals dank

Senior Member

Standaard

Maar... waarom moet een plank er netjes uitzien? Het gaat erom dat het werkt. Toch?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten