Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 96 van 98 EersteEerste ... 46869495969798 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 960 van 977

Standaard

Schaamteloze bump, en geen idee of dit al voorbij is gekomen, maar op http://www.jcribas.com.ar/Guitar%20g...mGuitarGen.htm heb je veel keuze uit Jackson modellen, alsmede een Firebird en een Explorer.
    Laatst gewijzigd door The Unforgiven; 25 september 2011 om 16:25
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

nog een les paul die ik wel gaaf uit vindt zien:

En de (op dit moment) ideale strat voor mij:

Spec's:
    Een gechamberde body van Alder met een flame maple top met een dun wit laagje eroverheen en een zwarte binding. natuurlijk met een contoured heel, forearm heel en een tummy cut.
    Neck: Maple met een rosewood fretboard en een laagje flame maple met een dun wit kleurtje op de headstock.
    dan wat zwarte locking tuners, graph tech kammetje, zwarte hardtail met graphtech zadels, pearly gates + in de brug, een texas special single in de middle en een 57' model (splitbaar) in de neck. dan nog 3x volume, 1x tone, per element een aan/uit schakelaar (de 3 grootste) en dan nog 2x (kleine) schakelaars om de 2 humbuckers te splitten.
    Wat er niet klopt aan de afbeelding: De knoppen zouden "Rooster head knobs" moeten zijn en onder de brug moet komen te staan "Black Beauty II".
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Banned

Standaard

Een strat met meer knoppen dan een space shuttle? Denk dat je daar snel van terug zou komen in de practijk. je zal merken dat je uiteindelijk maar een paar sounds zal gebruiken.

Denk dat je met de standaard layout al een heel eind zou komen (eventueel met pp potmeters).

Die schakelaars zouden voor mij echt in de weg zitten

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    nog een les paul die ik wel gaaf uit vindt zien:

En de (op dit moment) ideale strat voor mij:

Spec's:
    Een gechamberde body van Alder met een flame maple top met een dun wit laagje eroverheen en een zwarte binding. natuurlijk met een contoured heel, forearm heel en een tummy cut.
    Neck: Maple met een rosewood fretboard en een laagje flame maple met een dun wit kleurtje op de headstock.
    dan wat zwarte locking tuners, graph tech kammetje, zwarte hardtail met graphtech zadels, pearly gates + in de brug, een texas special single in de middle en een 57' model (splitbaar) in de neck. dan nog 3x volume, 1x tone, per element een aan/uit schakelaar (de 3 grootste) en dan nog 2x (kleine) schakelaars om de 2 humbuckers te splitten.
    Wat er niet klopt aan de afbeelding: De knoppen zouden "Rooster head knobs" moeten zijn en onder de brug moet komen te staan "Black Beauty II".
    Yikes... Denk je al die schakelingen nou ook echt te gaan gebruiken? Ik ben van een HSH met coil tap en 5-way switch naar een HH gegaan, waarvan ik eigenlijk haast alleen de brug humbucker gebruik en af en toe de neck, of midden positie voor cleans.

Senior Member

Standaard

tegenwoordig zet ik voor een optreden een geluidje aan op mijn pedaalboard (misschien af-en-toe wat schakelen) en dan blijf ik er van af, de rest (boost voor solo's, andere geluiden enz.) haal ik echt uit mijn gitaar, daarom zouden bij mij die knopjes niet in de weg zitten

en hoe meer knoppen je op je gitaar hebt, hoe slimmer je lijkt
    PM voor info/foto's.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    en hoe meer knoppen je op je gitaar hebt, hoe slimmer je lijkt
    Nee hoor. Als ik iemand zie met zo overdreven veel knoppen op z'n gitaar denk ik eerder van: "moet je die mongool zien" en "was dan toetsenist geworden als je zoveel van knopjes houdt"etc etc etc.

Ik vind het een beetje vergezocht allemaal.

Senior Member

Standaard

en wat vinden we dan van dit ontwerp:

(alleen de binding in de neck moet zwart zijn, mar dat kun je bij kisakae niet instellen)
    ja. het zijn veel knopjes, maar ik heb gisteren tijdens een gig gezien dat ik veel liever naar m'n knopjes dan naar pedalen grijp
    PM voor info/foto's.

Standaard

Erhmmm. Ik snap niet waarom je aan de knoppen van je pedalen moet draaien tijdens een optreden? Voor een optreden om alles af te stellen, prima. Tijdens een nummer om alles te laten escaleren ook prima. Maar voor de rest laat ik mijn instellingen over het algemeen met rust.

En daarbij met al die knoppen en schakelaars op onmogelijke plaatsen ga je volgens mij gegarandeerd een schakelaar omslaan tijdens een nummer.

Less = more

Senior Member

Standaard

Om heel eerlijk te zijn, vind ik hem echt ontzettend lelijk. Een sg moet een simpele plank zijn vind ik, niet overdone met knopjes, elementjes, fratseltjes, tremolo etc etc. Maar goed, dat is mijn mening.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten