Inderdaad niet moeders mooiste qua looks, maar het geluidje...
Hij staat bij mij eigenlijk altijd aan op het low-gain kanaal, lekker warm clean met een klein randje eraan. Het andere kanaal geeft nog, ik geloof 14 dB aan gain, maar dat gebruik ik eigenlijk alleen voor solos.
Meestal gebruik ik de clean booster van m'n BYOC booster/screamer voor om er overdrive uit te halen, maar die ligt nu dus weer even uit elkaar.
Maar die twee pedalen samen... Heerlijk!
Die phaser is een byoc phase royal met een paar kleine aanpassingen.![]()
Resultaat na een dagje werk, ofja.. Werk..
Morgen ga ik nog de verhoging lager maken, kreeg de deksel niet meer dicht, en misschien een stalen frame voor de pedalen op vast te maken.
Aan de zijkant elke keer 2 jack-inputs, voor de FX-loop en voor het signaal tussen gitaar en versterker.
Morgen het definitieve..
Go Roel! Goed bezig
Speel je ook wel eens met die pedalen? Lijken nog zo nieuw![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Die van mij heeft inmiddels ook een update: de plastic Behringercase begon het te begeven, en de plaatselijke winkel smeerde me een pedaltrain junior aan. Ze hadden gelijk, werkt een stuk mooier en beter. Volgorde: polytune, modtone funkfilter, carl martin quattro, barber barb eq, ehx holy grail nano en ehx switchblade om naar een akoestische versterker te switchen. Gebruik voor m'n akoestisch gitaar ook dit board, uiteraard dan zonder de drives. De quattro heeft een eigen 220v voeding, de rest gaat via een harley benton powerplant junior (fijn ding voor het geld, zeker met alle kabels die je erbij krijgt!). Alles gaat via één eurostekkerconnector aan de onderzijde, goed afgeschermd tegen natte rotzooi. Overigens vertekent de foto wel wat door de kijkhoek, het lijkt alsof alles net niet past. In werkelijkheid heeft de quattro aan beide zijden 1 cm over, de bovenste rij is precies pas. Wordt dus even geen uitbreiding meer, maar ben voorlopig weer goed voorzien.
![]()
Laatst gewijzigd door jim__; 25 november 2011 om 09:15
Maar... waarom moet een plank er netjes uitzien? Het gaat erom dat het werkt. Toch?
Favorieten/bladwijzers