Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
Doen. Knapt ie ontzettend van op. Ik heb ook nog een soort Ruetz mod gedaan, en de schakelaar in het batterij vakje gestopt. Door de ruetz wordt het een overdrive die een leuk contrast heeft met een ts. En zonder is het zo goed als een rat. Dus kan ie ook dubbelen als 2e rat of zo.
Een overdrive is een kastje waar het geluid harder uitvlucht dan het erin gaat...
Gisteren heb ik een Swell Flanger (SF10) binnengekregen.
Mijn verzameling tot nu toe:
1. DCF10 Digital Chorus/Flanger
2. DL10 Delay
3. MS10 Metal Charger (is eigenlijk niet van mij, maar de eigenaar komt hem maar niet ophalen. Is echter ook een K-ding)
4. MT10 Mostortion - Mosfet Distortion
5. PH10 Bi-Mode Phaser
6. SC10 Super Stereo Chorus
7. SF10 Swell Flanger
8. TS10 Tube Screamer
9. WH10 Wah
10. WH10V2 Wah
De beide wah's heb ik laten samenvoegen tot één, dus de ingewanden van de WH10, en de behuizing v.d. WH10V2. De ingewanden v.d. WH10V2 liggen ergens in een doos, samen met de zwaar gehavende behuizing van de WH10.
Ik denk dat ik het hier voorlopig bij laat.
Eerst ff andere prioriteiten stellen....
Ik zou die potmeter ook in het batterijvakje gooien... batterijen zijn zoooo 2010![]()
Ik ben wel een voorstander van de originele behuizing, iedereen weet dat die dingen niets waard zijn, en ze zijn wel lekker zwaar. Kun je in een noodgeval een drummer mee bekogelen zonder schade aan het pedaal![]()
Een overdrive is een kastje waar het geluid harder uitvlucht dan het erin gaat...
Ik heb geen idee, heb nog geen tijd gehad om hem te testen. Ik ga ervan uit dat de BF-2 (BOSS?) ook een prima flanger is, maar ik vind BOSS pedalen geen fijne pedalen. De switches zijn me te groot.
Ik heb alleen nog een DD-3, maar ook die gaat er uit denk ik binnenkort.
Is geen zaligmakend pedaal hoor, maar idd wel lekker.
ONRUST NV
De multi industriële muziekfabrikant
onverstaanbaar helder zonder meer
Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed
Zal allemaal best, maar de flangers van Boss zuigen ballen vergeleken met de oudere Ibanezzen.. de SF10 zal iedere BF-2 opvreten.
Om maar te zwijgen over de FL-9, 301, 301DX, 303 en 305: top!
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Favorieten/bladwijzers