Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 265 van 341 EersteEerste ... 165215255263264265266267275315 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.641 t/m 2.650 van 3402
    Senior Member

Standaard

Ik vind het verschil best groot, zo zie je maar weer. Het is tele, natuurlijk, maar zoals Barno zegt, luchtiger en transparanter, meer twang en fatter highs. Ik heb er 2 en allebei van mahonie dus daar geld mijn mening voor.

Ik ben sowieso fan van de hollow bodies en fan van tele dus de tele thinline komt mij redelijk ideaal voor. Ik pak hem ook veel voor een snel riedeltje, misschien nog wel sneller dan een full acoustic.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Senior Member

Standaard

Ik kan hem eigenlijk niet zo goed vergelijken. Heb wel eens op een andere tele gespeeld maar dat was ofwel lang geleden, ofwel een squier of ander merk.

Wat ik leuk vind aan mijn tele is dat crispy geluidje. Hij klinkt gewoon zo levendig maar toch raspig, als dat een woord is. Vind dat er iets te weinig bass in zit, maar mijn bassist vult dat tijdens het spelen wel in.

Senior Member

Standaard

Tanx voor de info mannen.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franc Bekijk bericht
    Deze schoonheid is momenteel naar me op weg.

Heb expres de headstock even weggepoetst om het spannend te houden want wie mij kent weet dat ik niet 'gewoon' een hoop geld heb uitgegeven aan een 7ender.

Aan wie hem herkent... hou het nog even geheim voor de fun.
    Zodra ik hem hier heb (kan wel een een sinterklaascadeautje worden, zo laat) maak ik zelf foto's.
    Mag het al verklapt worden? Ik weet het ook al wel wat het moet worden.... Blowout-sale toch?
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

zoo hier die van mij body is fender maar de hals was zo slecht dat ik er een andere op heb gezet, waar ik nu wel wat isues mee heb. maar eerst een fotooke

Gisteren mijn element van kent armstrong binnen gekregen. De tele vintage hot bridge. Waaaaw wat een lekkere sound man heerlijk open twang geluid, heeel erg sjiek clean met veel definitie echt wel die vintage sound, met een beetje distortion is het echt een super sjiek rolling stones geluidje, met veel gain kun je gewoon vet rocken heel erg veel dynamiek in je spelen. Ik ben erg gelukkig.

Alleen merk ik dat mijn hoge e en b doodvielen, de b had een beetje zo'n sitar achtig soundje zn plong pling en dan, toen ik de snaren uit de geleider haalde was het een stuk minder bijna weg. De snaargeleider is gewoon zo'n plat ijzertje, niet zon rond snaarboompje dat fender normaal heeft. Hoe belangrijk is zo'n snaar geleidertje?? en zou een goed snaargeleidboompje en een nieuwe topkam dit helemaal kunnen oplossen?? en ehhh welke topkam moet ik dan hebben van welke breedte en zo, is dit zelf te doen??

Standaard

Fve beter plaatje:

Toeschouwer

Standaard

Mooi!
    Wat voor een is het?
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Senior Member

Standaard

Jaaa een Road Worn! Ik heb er ook een, maar dan zo'n gele. Ben d'r helemaal leip van.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

dankje! ja een mexicaanse roadworn. Ik heb er zelf een bigsby opgezet en een mastery brug, dat is het enige wat ik heb veranderd.

Toeschouwer

Standaard

Ja mooi ding.
    Normaal ben ik niet zo van de sunburst Tele's vooral niet als ze zo blinken als een spiegel.
    Maar zo mat, in deze opstelling erg fijn!
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten