zoo hier die van mij body is fender maar de hals was zo slecht dat ik er een andere op heb gezet, waar ik nu wel wat isues mee heb. maar eerst een fotooke

Gisteren mijn element van kent armstrong binnen gekregen. De tele vintage hot bridge. Waaaaw wat een lekkere sound man heerlijk open twang geluid, heeel erg sjiek clean met veel definitie echt wel die vintage sound, met een beetje distortion is het echt een super sjiek rolling stones geluidje, met veel gain kun je gewoon vet rocken heel erg veel dynamiek in je spelen. Ik ben erg gelukkig.

Alleen merk ik dat mijn hoge e en b doodvielen, de b had een beetje zo'n sitar achtig soundje zn plong pling en dan, toen ik de snaren uit de geleider haalde was het een stuk minder bijna weg. De snaargeleider is gewoon zo'n plat ijzertje, niet zon rond snaarboompje dat fender normaal heeft. Hoe belangrijk is zo'n snaar geleidertje?? en zou een goed snaargeleidboompje en een nieuwe topkam dit helemaal kunnen oplossen?? en ehhh welke topkam moet ik dan hebben van welke breedte en zo, is dit zelf te doen??