Knap gedaan, een pot friturenDi Marzio raadt een 45 watt soldeerbout aan, zodat de boel niet te heet wordt. Geen idee of dat helpt...
Ik ben net even bezig geweest, een Di Marzio Tone Zone in mijn Godin gepropt Met een Di Marzio push/pull pot. De pots en switch in m'n Universe zijn ook van Di Marzio en die gaan alweer 17 jaartjes probleemloos mee.
Er zat een EMG 81 in op 18 Volt, en ik heb liever geen batterij, laat staan 2 stuks. En de body is van Esdoorn met Populier, de hals ook Esdoorn. Met een EMG erin retestrak, maar ook zo koud en kil als onze vorige winter.
Het was wel moeilijk kiezen, al die magneten met draadjes erom, wat zijn het er veel... Thomann had maar één rode humbucker in het assortiment, dus dat moest 'm dan maar worden. Het is tenslotte een Godin Redline, zit er eindelijk een beetje rood in het groene monstertje.
Na de hotwire aan de aarde van de inputjack gesoldeerd te hebben even genoten van een geweldig partijtje brom en ruis zonder signaal.Dat had ik gefixt en toen bleek de push/pull een beetje raar te werken. Dat komt ervan als je een schema van Seymour Duncan er bij pakt, die zijn het niet met Di Marzio eens over het rode en zwarte draadje. Grrrr.
En kijk, het kleurt geweldig mooi bij m'n paarse bank:
![]()
Favorieten/bladwijzers