Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 109 van 866 EersteEerste ... 95999107108109110111119159209609 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.090 van 8652
    Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht

Komt allemaal nog op een Pedaltrain oid. en met betere kabels.. Ach..
    Nova Modulator gescoord? Waar gebruik je hem allemaal voor? En hoe bevalt de Noise Clamp? Merk je iets van signaal verlies?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Nova Modulator gescoord? Waar gebruik je hem allemaal voor? En hoe bevalt de Noise Clamp? Merk je iets van signaal verlies?
    Nova Modulator heb ik sinds vandaag, kon ik voor een hele schappelijke prijs krijgen. Effecten die erin zitten bevallen me goed.. Heb 'm met name voor de chorus gekocht, maar de flanger en phaser die erin zitten zijn ook niet slecht!
    Noise Clamp heb ik sinds gisteren.. Bevalt me super, ergerde me altijd dood aan ruis en ongewenste feedback, dat is nu ook afgelopen.
    Signaal verlies? Geen idee.. Naar mijn idee niet echt

Senior Member

Standaard

Heb 'm met name voor de chorus gekocht, maar de flanger en phaser die erin zitten zijn ook niet slecht!
    Zit er ook een loop in? Anders kun je de phaser nooit pre-gain zetten...

Tankman
    Guest

Standaard

Nova Modulator heb ik sinds vandaag, kon ik voor een hele schappelijke prijs krijgen. Effecten die erin zitten bevallen me goed.. Heb 'm met name voor de chorus gekocht, maar de flanger en phaser die erin zitten zijn ook niet slecht!
    Noise Clamp heb ik sinds gisteren.. Bevalt me super, ergerde me altijd dood aan ruis en ongewenste feedback, dat is nu ook afgelopen.
    Signaal verlies? Geen idee.. Naar mijn idee niet echt
    Ok Cool. Had je niet al een EVH Phaser?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ok Cool. Had je niet al een EVH Phaser?
    Tijdje terug verkocht..
    Het was eerder een Line 6 M5 of dit pedaal. Alleen spaarde deze me nogal wat. Dan is de keuze snel gemaakt

Senior Member

Standaard

van rechts naar links: Polytune Tuner / Dunlop CryBaby Wah / Dirty Little Secret Distortion - Overdrive / Electro Harmonix LPB-1 Booster / MXR EVH Phaser 90 / Biyang Aqua Chorus / Biyang Analog Delay

Uploaded with ImageShack.us

Standaard

Ik merk wel dat de Nova Modulator voor een oversturend clean-kanaal zorgt. Als ik 'm uit de keten haal is het weg.. Iemand enig idee wat hier aan te doen valt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thierry1982 Bekijk bericht
    van rechts naar links: Polytune Tuner / Dunlop CryBaby Wah / Dirty Little Secret Distortion - Overdrive / Electro Harmonix LPB-1 Booster / MXR EVH Phaser 90 / Biyang Aqua Chorus / Biyang Analog Delay
    Phaser na je drive? Wordt hij dan niet te flangerig? Ik zou 'm direct na de wah plaatsen...

Senior Member

Picker

Velcro klittenband binnen.
    Efkes plakken en vanavond foto'tje plaatsen.

Senior Member

Standaard Bijna compleet...

Mijn pr pro tot dus ver. Bij gebrek aan een beetje acceptabele camera maar even een foto met ipad incl wat effectjes...
    De behringer tuner moet zsm ruimte maken voor de pitchblack+ (vandaar is de behringer beetje ruim geplaatst)
    Ik zou nog graag een ts9 willen en eventueel nog een dd7. Dit alles gaat trouwen vanaf een ibanez js100 (hopelijk een keer vervangen door een jaguar en duesenberg tv) naar een peavey classic 50 212

Never break the silence unless you can improve it .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten