Nova Modulator heb ik sinds vandaag, kon ik voor een hele schappelijke prijs krijgen. Effecten die erin zitten bevallen me goed.. Heb 'm met name voor de chorus gekocht, maar de flanger en phaser die erin zitten zijn ook niet slecht!
Noise Clamp heb ik sinds gisteren.. Bevalt me super, ergerde me altijd dood aan ruis en ongewenste feedback, dat is nu ook afgelopen.
Signaal verlies? Geen idee.. Naar mijn idee niet echt![]()
van rechts naar links: Polytune Tuner / Dunlop CryBaby Wah / Dirty Little Secret Distortion - Overdrive / Electro Harmonix LPB-1 Booster / MXR EVH Phaser 90 / Biyang Aqua Chorus / Biyang Analog Delay
Uploaded with ImageShack.us
Ik merk wel dat de Nova Modulator voor een oversturend clean-kanaal zorgt. Als ik 'm uit de keten haal is het weg.. Iemand enig idee wat hier aan te doen valt?
Velcro klittenband binnen.
Efkes plakken en vanavond foto'tje plaatsen.
Mijn pr pro tot dus ver. Bij gebrek aan een beetje acceptabele camera maar even een foto met ipad incl wat effectjes...
De behringer tuner moet zsm ruimte maken voor de pitchblack+ (vandaar is de behringer beetje ruim geplaatst)
Ik zou nog graag een ts9 willen en eventueel nog een dd7. Dit alles gaat trouwen vanaf een ibanez js100 (hopelijk een keer vervangen door een jaguar en duesenberg tv) naar een peavey classic 50 212
![]()
Never break the silence unless you can improve it.
Favorieten/bladwijzers