"In God we trust, all others pay cash."
Jongens jongens, pas nou toch op voor 70's strats!
Ik wil iedereen behoeden voor het trauma dat ik opliep, nadat ik als werkende jongere ( voor 507 gulden per maand! )hard gespaard had en toen eindelijk mijn eerste spiksplinternieuwe stratocaster ging kopen - die twee maandlonen kostte. Dat was in 1977, ja..
en de gitaar leek best op deze, maar dan wel met trem..
Maar ik had van die centen beter naar de hoeren kunnen gaan, want die konden onmogelijk zo slecht zijn als die strat! Fender gebruikte destijds fraai getekend, maar erg zwaar essenhout, iel en blikkerig klinkende elementjes, de driepunt en een algehele afwerking waar een sociale werkplaats zich voor zou schamen. De slechtste strat die ik ooit had - en ik heb wat slechte strats gehad!
Dus kijk ernaar, hij is leuk om te zien. Maar laat je in godsnaam niet verleiden, zonder uit te testen. want misschien is ie goed - dat kwam ook toen nog sporadisch voor. Maar waarschijnlijk is het ene gitaar from hell. En zeker gezien de prijzen die ze tegenwoordig vragen voor 70's strats from hell, zou ik er met een boog omheen lopen...
Kutterdekut ik word er og steeds gedeprimeerd van..![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ben ik blij dat ik van 1969 ben, scheelt me weer een miskoop.![]()
Bieden vanaf 450
http://link.marktplaats.nl/495419930
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Als je kan leven met de lelijke (en zo goed als onverwijderbare!) sticker op achterkant, een ESP MII voor €650.
Laatst gewijzigd door Rutger Molenberghs; 23 oktober 2011 om 11:41
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
en hier een werkend linkje
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...trische-gitaar
Die van mij werkt ook perfect hoor, Bass.![]()
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
Favorieten/bladwijzers