Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 48 van 88 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 471 t/m 480 van 873
    Senior Member

Standaard

Wilt niet stom overkomen wat misschien uit de vorige reactie kon worden geconstateerd:P

Ik snap de discussie betreft wilt je nu echt handbuild(Machinaal whatever:P) of factory made. Ik haal mijn plezier uit het idee dat ik goede spullen heb ( dit wil niet zeggen dat factory build niet goed is)

Ik heb genoeg gear wat wel gewoon uit de fabriek komt rollen en helemaal aan mijn verwachtingen voldoet!. Maar dit is weer een leuke uitgave en wil kijken of de handbuild echt zoveel beter is als factory

Bedankt voor de lijst
    Egnater Renegade 112 65 Watt/rnieball Wah/Rockbox Boiling Point/ Mad professor Deep blue delay/ Little green wonder/ CAE Line Driver /Ibanez S 470KA /Schecter C1-+ /Blade Texas Standard Pro/ Cort Western/PRS Santana/Godin Freeway Classic

Banned

Standaard

Ik bedoelde ook dat ik met de hand een vismolen bedienen al handwerk genoeg vond. Als het echt allemaal handwerk zou moeten zijn, dan zou ik ook moeten waxpotten boven een houtvuurtje

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomk Bekijk bericht
    Maar dit is weer een leuke uitgave en wil kijken of de handbuild echt zoveel beter is als factory
    Zo'n rare tic heb ik ook. Ik wil niets dat uit een fabriek komt. Eigenlijk wil ik alleen maar spullen die ik zelf gebouwd heb en dat gaat van gitaren, pedaaltjes totaan buizenversterkers.

Niets mis mee. Die grote fabrikanten zijn er al genoeg. Haal je pickups lekker bij een van de zogenaamde boutique bouwers vandaan. Zeker leuk als ze echt volledig volgens jouw specs kunnen bouwen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zo'n rare tic heb ik ook. Ik wil niets dat uit een fabriek komt. Eigenlijk wil ik alleen maar spullen die ik zelf gebouwd heb en dat gaat van gitaren, pedaaltjes totaan buizenversterkers.

Niets mis mee. Die grote fabrikanten zijn er al genoeg. Haal je pickups lekker bij een van de zogenaamde boutique bouwers vandaan. Zeker leuk als ze echt volledig volgens jouw specs kunnen bouwen.

Is er toch nog 1
    Egnater Renegade 112 65 Watt/rnieball Wah/Rockbox Boiling Point/ Mad professor Deep blue delay/ Little green wonder/ CAE Line Driver /Ibanez S 470KA /Schecter C1-+ /Blade Texas Standard Pro/ Cort Western/PRS Santana/Godin Freeway Classic

Senior Member

Standaard

Ik speel momenteel dus een schecter c1-+ die ik bij jullie heb gekocht nu dat ik weer wat verder ben kom ik toch wat te kort in het geluid en heb dus besloten om andere pickups er in te laten zetten. Daarbij wil ik ook alle electronica ( pots, jack, switch, bedrading, schielding) laten vernieuwen/aanpassen.

Pickups : http://www.bareknucklepickups.co.uk/...kup=cold_sweat
    Pots : Volume 2x volume 1 x tone( Push Pull) CTS550K custom audio taper pots for both volume and tone \
    Caps: BKP/Jensen paper in oil capacitors - 0.022mfd
    Bedrading: Nieuwe bedrading grotere diameter misschien zou dit helpen?Jacks: Switchcraft iets in die richting

Ik weet niet of ik dit mag vragen maar kan iemand wat voor mij betekenen om dit in elkaar te zetten?

mvgr

Thom Kleverlaan

Senior Member

Standaard

Mag ik even aanhaken hier? dank u
    Ik wil mijn Epiphone LP Standard graag gaan voorzien van andere pickups, waar een wat romiger, bluesrockiger geluid uitkomt met wat meer diepte. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van gfs pickups?Stuitte ik toevallig op, maar ze lijken wel HEEL goedkoop in vergelijking met andere merken..

ik neem aan dat ik humbucker sized pickups moet nemen voor mn LP?

http://www.guitarfetish.com/Humbucke...kups_c_26.html

en is zoiets dan ook een optie: http://www.guitarfetish.com/Alnico-F...lack_c_66.html

of krijg je dan echt lelijke ruimtes tussen de cover en de pickups...

excuus voor de noobvragen!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomk Bekijk bericht
    Ik speel momenteel dus een schecter c1-+ die ik bij jullie heb gekocht nu dat ik weer wat verder ben kom ik toch wat te kort in het geluid en heb dus besloten om andere pickups er in te laten zetten. Daarbij wil ik ook alle electronica ( pots, jack, switch, bedrading, schielding) laten vernieuwen/aanpassen.

Pickups : http://www.bareknucklepickups.co.uk/...kup=cold_sweat
    Pots : Volume 2x volume 1 x tone( Push Pull) CTS550K custom audio taper pots for both volume and tone \
    Caps: BKP/Jensen paper in oil capacitors - 0.022mfd
    Bedrading: Nieuwe bedrading grotere diameter misschien zou dit helpen?Jacks: Switchcraft iets in die richting

Ik weet niet of ik dit mag vragen maar kan iemand wat voor mij betekenen om dit in elkaar te zetten?

mvgr

Thom Kleverlaan
    kom maar hoor. als je alles hebt, heb ik in anderhalf uur 't in elkaar. ik neem aan dat je de PM knop kan vinden?

over die GFS. die humbuckers passen inderdaad. ik snap je vraag niet zo goed.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    Mag ik even aanhaken hier? dank u
    Ik wil mijn Epiphone LP Standard graag gaan voorzien van andere pickups, waar een wat romiger, bluesrockiger geluid uitkomt met wat meer diepte. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van gfs pickups?Stuitte ik toevallig op, maar ze lijken wel HEEL goedkoop in vergelijking met andere merken..

ik neem aan dat ik humbucker sized pickups moet nemen voor mn LP?

http://www.guitarfetish.com/Humbucke...kups_c_26.html

en is zoiets dan ook een optie: http://www.guitarfetish.com/Alnico-F...lack_c_66.html

of krijg je dan echt lelijke ruimtes tussen de cover en de pickups...

excuus voor de noobvragen!
    GFS is goedkoop omdat ze niet in de USA gemaakt worden. ze zijn goed, voor het geld, maar zijn beduidend minder dan merken als dimarzio of seymour duncan. maar... het blijven goede pickups waar ik nog steeds met plezier op speel. welke cover bedoel je? die alnico fat pat boutique hebben geen cover, hoewel ie er natuurlijk vast wel op zou kunnen. in de ring heb je waarschijnlijk wel een kleine gleuf (want de ring is unisize: pickups met en zonder kap moeten in dezelfde ring passen) maar daar zie je uiteindelijk vrij weinig van.

Standaard

Ik zat er aan te denken om de Pickups in mijn Epiphone Les Paul te veranderen. Ben op zoek naar een iets ander geluid.

Even de situatie: Ik heb momenteel een Hamer Flying V met Dimarzio Super Distortions, Een Epiphone Les Paul met EMG 81 en 85 en een Bach Explorer met fabriekselementen, mogelijk komt hier nog een Strat of Tele bij binnenkort.

Ik zat er dus aan te denken om de EMG's in die Bach te zetten, en die van de Les Paul dus te vervangen. Ik zoek iets totaal anders dan ik nu heb. Dus niet de metal hoek in, maar een wat mooier clean.
    Iemand enige suggesties? Zat zelf te denken aan P94's of iets dergelijks...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Orpheo, heel erg bedankt voor je antwoord. ik heb je de std pups van epi tot op het bot zien afkraken, en dat je dan positief bent over de gfs geeft mij wel vertrouwen om het te gaan uitproberen. ik ga een setje nek en brug pups aanschaffen om uit te proberen, vind deze vet klinken, maar ben er nog niet uit. http://www.guitarfetish.com/VEH-Vint...nd-_c_165.html

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten