Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 4 van 18 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 176

Standaard

Your wish is my command. Titel aangepast.

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Morris,

Zou je de onder mijn naam gestarte thread dan kunnen verwijderen?

1 tread is wel zo overzichtelijk

Thanks

Dat is snel! Dank
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Senior Member

Standaard

Ik heb een beetje geluisterd en de clips klinken naar mijn idee best veelbelovend, de Kemper Profiling Amp lijkt in de buurt te kunnen komen van de ballen en feel van een echte buizenversterker.

Standaard

Ik heb hem live gehoord en was totaal niet onder de indruk. Niet zelf bespeeld helaas. Klonk erg dun, iel en synthetisch. Maar goed, de omstandigheden waren wellicht niet ideaal op een drukke beurs.
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Morris,

Ook dat is goed om te horen. Duidelijk gevalletje van pas op de plaats en afwachten. Eerst maar eens de opinies van verse gebruikers afwachten. EN natuurlijk de A/B test met the AFXII.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
    HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Standaard

Door een aantal nieuwe beta gebruikers is er een toename aan opnames van de Kemper.
    Dit kinkt toch zeer overtuigend. http://piller.at/music/kemper/reamps...-hossmetro.mp3
    Op het duitse forum beginnen steeds meer mensen zich af te vragen of ze hun AFXII bestelling niet moeten annuleren.

Interresante ontwikkelingen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Door een aantal nieuwe beta gebruikers is er een toename aan opnames van de Kemper.
    Dit kinkt toch zeer overtuigend. http://piller.at/music/kemper/reamps...-hossmetro.mp3
    Op het duitse forum beginnen steeds meer mensen zich af te vragen of ze hun AFXII bestelling niet moeten annuleren.

Interresante ontwikkelingen.
    Bij thomann Cyberstore verwachten ze hem op 2-12-2011.
    Kost 1435 euro. Kan je je schoen alvast zetten met een peen erin

Senior Member

Standaard

Gompie, op die videootjes komt dat toch wel echt heel dicht bij het origineel. Nu klinken die youtubes altijd wat blikkerig, maar een interessant concept is het zeker.

[edit]Het is trouwens niet eens echt een vermogensversterker. Je moet hem aansluiten op PA of direct recorden om er geluid uit te krijgen. Dat is dan weer jammer.[/edit]
    Laatst gewijzigd door Jeroenvanhulsteijn; 24 november 2011 om 15:52

Standaard

Op The Gearpage is een gast die de AFX2, 11R en de KPA naast elkaar heeft getest. De winnaar: met kop en schouders de Kemper.

Dus als je geen honderden effecten gebruikt maar echt een vette gitaarsound wil hebben EN ca. 1000 Euro in je zak wil houden, dan kies je denk ik voor de Kemper.

Persoonlijk vind ik de form factor van de KPA nog wel problematisch. Dus hou ik mijn Ultra voorlopig nog. Wel goed te weten dat er inmiddels iets bestaat dat beter is dan de AFX.

Standaard

Heb je ook een linkje, ik kan hem niet vinden, alleen een grappige foto van de drie kemphanen op elkaar.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten