Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
NIET DOEN!! Ik had een vriendin die op deze manier kaartjes had gekocht voor een concert. Kon ook niet komen ophalen terwijl deze persoon dichtbij woonde en "toevallig" op vakantie was, daarom moest je het overmaken op een belgisch bankrekening nummer. 1x raden. Geld weg en ontraceerbaar, nooit meer wat van terug gezien. Kijk dus uit met buitenlandse rekeningnummers.
Niet zover ik weet, was een vrouw. Maar toch uitkijken met belgische rekeningnummers.
Die foto's van die gitaar heeft die vent trouwens gewoon van deze website geplukt:
http://www.gitaarreparatie.be/gibson...andard-le.html
1 of andere gitaarzaak in Mechelen die toevallig dezelfde gitaar verkoopt met exact dezelfde foto's. Zou die kerel van die website is een mailtje sturen of die weet waarom zn gitaar door een ander wordt verkocht op marktplaats als je dit echt wil ontrafellen.
Ik moet dit verhaal even rectificeren. Na 4 dagen krijg ik een mail dat ik welkom ben om in Antwerpen de gitaar af te komen halen mocht ik dat willen. De verkoper geeft aan dat hij wat voorzichtig is (het zou zo maar kunnen dat hij een mooie collectie heeft en bang is voor een inbraak, zo hebben een stel MP'ers mij ooit ook van mijn gitaren afgeholpen). Hoe dan ook, nu zit ik wel met een probleem want omdat de verkoper dus gewoon laks is met het beantwoorden van zijn mail en ik het niet vertrouwde heb ik al een andere gekocht :S (jaja, ik weet: bieden is halen maar goed ....).
@o0rollo0o: in de marktplaatsadvertentie staat ook gewoon de link naar die site, dus ik vermoed dat de aanbieder op de site dezelfde is als die "zaak". Overigens is die "zaak" gewoon een eenmansbedrijfje van een gitaarbouwer/reparateur die daarnaast ook wat in tweedehands gitaren handelt.
@BobvanKempen: tsja, ik denk dat het wel uit te leggen is hoor. Als je een paar dagen niks hoort op een mail, ga je er vanuit dat het wel dood zal lopen. Als ie wil verkopen, moet ie ook een beetje op de bal zitten. In dit geval jammer voor hem.
Overigens: als ie bang is voor ongewenst bezoek, is het niet zo handig om die site in z'n advertentie te zetten. Daar staat z'n adres én wat ie op voorraad heeft in...
Turn it up • Bring the noise
Ah, wellicht een echte liefhebber die heeft meegelezen! Nou, als je hem wil hebben, ik zou zeggen... ga langs! Want het is wel een plaatje zeg! Als ie net zo klinkt als dat ie eruit ziet...
Nog even over de Tim Shaw humbucker:
De Tim Shaw Paf komt chronologisch na de t-top. Het bodem plaatje is hetzelfde. Zelfde gestampte patent nummer. Alleen de stempel is anders. Bij de t-tops staat er een datum gestempeld, bij de shaws staat er een code (die is meestal hetzelfde maar weet zo niet uit mijn hoofd) en er staat geen t meer op de bovenkant.
Die dingen worden verschrikkelijk gehyped. Ze zijn niet veel verschillend van de late t-tops.
Je had eerst een hype op echte pafs. De prijzen stegen tot waanzinnige hoogte. Dit jaar nog was er een hype op t-tops. Sommige verkochten zelfs voor 400$ per set. Nu moet je blij zijn met 250$
Nu dus hetzelfde met die tim shaw pafs.
Het zal te maken hebben met de mensen die de perfecte toon nastreven en nooit tevreden zijn. Dan komen er weer geruchten dat de tim shaw een magische toon heeft en wil iedereen ineens shaws in zijn les paul. Let maar op: over een jaar is er weer een andere hype en dan is iedereen de shaws ineens weer vergeten.
Conclusie: veel te duur voor slechts 1 humbucker. Nog te hoog voor een setje van 2 zelfs
Favorieten/bladwijzers