Ik ben 54 jaar en van jongs af aan fan van Pink Floyd. Zat in de schoolband (speelde daar overigens xylofoon en percussie). Muziek luisteren en mezelf erover informeren, het vulde het meeste van mijn vrije tijd.
Mijn zoon startte met gitaarspelen en toen ook mijn dochter er les in ging nemen heb ik mezelf daarbij uitgenodigd. Het werd geen succes, want de crux zit in het thuis veel oefenen. En dat deden mijn kinderen wél.
Mijn zoon zit inmiddels in een (metal)band, speelt voornamelijk basgitaar. Mijn dochter is echter gaan zingen en gaat daarvoor ook studeren. Vanzelfsprekend geef ik haar alle ondersteuning die ze van haar vader mag verwachten, waarbij de objectiviteit wellicht de 100% niet altijd haalt.
Ik post dit nu (had me voorgenomen daar eens later alle tijd voor te nemen) vanwege de discussie die over mij is ontstaan. Daarbij werd ook gerept over het IP-adres. Welnu, ik heb dat even onderzocht: alle leden uit het gezin hebben hetzelfde IP-adres! We hebben allemaal een eigen computer (Mac, vanzelf), maar er ligt een Macbook in de zitkamer, waar menigeen gebruik van maakt. Dat geeft verwarring op het moment dat ik vergeet uit te loggen en/of een ander gezinslid daar niet op let!
De discussie over mijn persoon mag mijn dochter niet in de weg zitten.
Favorieten/bladwijzers