Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 916 van 1797 EersteEerste ... 41681686690691491591691791892696610161416 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.151 t/m 9.160 van 17961
    Senior Member

Standaard

Zou me niks verbazen dat ie gewoon veel te koop heeft en op een originele manier het meeste uit zijn geld wil halen. Voor mensen die het door hebben kan het een leuke bron van vermaak zijn om te kijken met wat voor verhaal ie nu weer op de proppen komt. Als ie in contact maar gewoon het werkelijke verhaal vertelt en een nette prijs vraagt voor zijn spullen lijkt me verder niet zoveel aan de hand.

Kan me trouwens herinneren dat een soortgelijk verhaal hier al eens eerder voorbij kwam?
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Zou me niks verbazen dat ie gewoon veel te koop heeft en op een originele manier het meeste uit zijn geld wil halen. Voor mensen die het door hebben kan het een leuke bron van vermaak zijn om te kijken met wat voor verhaal ie nu weer op de proppen komt.
    Maar het staat nooit langer dan een dag te koop. Dat is meer laten zien dan verkopen. Er is nauwelijks tijd om versie en prijs te checken, laat staan te reageren.

Als ie in contact maar gewoon het werkelijke verhaal vertelt en een nette prijs vraagt voor zijn spullen lijkt me verder niet zoveel aan de hand.
    Het lijkt me dat de beschrijving en specificaties wel kloppen en de prijzen zijn normaal.

Kan me trouwens herinneren dat een soortgelijk verhaal hier al eens eerder voorbij kwam?
    Ik heb in de draad gezocht op Burgum maar kom verder niets tegen.
    Epiphone SG Custom - Ibanez Gio bas - Gibson M3 - Fender Jaguar

Standaard

gefeliciteerd Jamman, ik heb de mijne destijds verkocht omdat ik de tremolo niet fijn vond (toen brak ik nog wel eens een snaar) maar heb er erg veel plezier van gehad.
    Heb de mijne bij Eijgenhuizen in Nijmegen gekocht, en had precies 800 gulden bij me. Met wisselgeld van 2 gulden had ik dus precies te weinig geld om over de tolbrug te gaan. Moest dus een brug verder, omweggetje van een slordige 3 kwartier.
    Heb de gitaar later verkocht aan een neefje van een bevriende muzikant, die er uitgebreid mee heeft getourd in een engelse punkband.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    gefeliciteerd Jamman,
    Heb de mijne bij Eijgenhuizen in Nijmegen gekocht, en had precies 800 gulden bij me. Met wisselgeld van 2 gulden had ik dus precies te weinig geld om over de tolbrug te gaan. .
    Daar heb ik en die andere gitarist van ons toen ook die gitaar weggesleept.

Member

Standaard

Dit is naar mijn weten een valse "Gletsch" uit China. En dan zwijg ik nog over de beschrijving ( = Gibson Les Paul) en de vraagprijs...

Mooie Gretsch Gitaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Is deze snoeshaan bekend?
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...-dat-zien.html

Deze persoon zet in steeds dezelfde advertentie (= gelijkblijvend advertentienummer) elke dag een andere gitaar, foto en tekst. Maar doet dat ook met elke keer een nieuwe verkopersnaam. Gisteren Esmee, nu weer Fender.

Eergisteren een gewone gitaar plus een Line6 Variax (waar ik op zocht) met een zwaar seniele tekst waarop verkoper zich voordeed als een bejaarde die z'n spullen wegdeed omdat-ie een verzorgingshuis in ging

Gister was het een Gibson ES335 met een tekst die moest overkomen als van een doorgwinterde bluesknakker en vandaag een transparant gelakte (Fender) strat.

Doordat hij steeds dezelfde advertentie gebruikt loopt de teller van aantal keer bekeken gewoon door. Plaatsnaam is overigens steeds Burgum, Friesland.
    Dat is volgens mij Wim uit Burgum. Heeft vermoed ik goede betrouwbare spullen te koop. Adverteert soms onder alle mogelijke namen (ook veel gerelateerd naar Wim dus Wimpie, Willeke etc.). Dat wisselen telkens met die namen en advertentieteksten doet hem en zijn toch wel goede spullen m.i. geen goed en komt denk ik niet echt betrouwbaar over. Maar das een mening en we leven in een "vrij" land. Gitaren die hij niet direct verkoopt verschijnen na verloop van tijd opnieuw op MP.
    For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Daar heb ik en die andere gitarist van ons toen ook die gitaar weggesleept.
    al weer een jaartje of 20 geleden bedenk ik me net....

Senior Member

Standaard

Dit kan toch niet anders dan een lulverhaal zijn?
    http://link.marktplaats.nl/483690062

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent Bekijk bericht
    Dit kan toch niet anders dan een lulverhaal zijn?
    http://link.marktplaats.nl/483690062
    Ik dacht exact hetzelfde toen ik het las...

EDIT: en de verkoper is een meelezer, want hij heeft net het Fender®-preproduktie verhaal verwijderd en er een algemeen praatje van gemaakt. Waarvoor dank.
    Laatst gewijzigd door BamBuFan1; 14 september 2011 om 17:20
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Ik dacht exact hetzelfde toen ik het las...

EDIT: en de verkoper is een meelezer, want hij heeft net het Fender®-preproduktie verhaal verwijderd en er een algemeen praatje van gemaakt. Waarvoor dank.
    Wat stond er eerst dan?
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten