Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 428 van 593 EersteEerste ... 328378418426427428429430438478528 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.271 t/m 4.280 van 5928

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Mijn Godin 'strat' :

Die is ook wel erg mooi hoor!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Even een vraag hier, als het als spam wordt opgevat dan mag het verwijderd worden.

Op het moment probeer ik al een tijdje mijn strat weg te krijgen. Fender Mex. 70's reissue strat (wit). Deze is helemaal in perfecte staat, geen krasje niks, nooit mee opgetreden.

Ik wil er ongeveer 400-425 voor krijgen. Dit lijkt me toch verder een redelijke prijs of niet? Tot zover denken veel mensen er anders over

Senior Member

Standaard

Het kan eraan liggen dat het te dicht bij de nieuwprijs zit, hoeveel kostte hij toen je hem kocht?
    Hey Joe, where you goin' with that gun in your hand

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    foto van mij MET gitaar.... 'Man, wat speel jij goed bluesharp!'

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathletters Bekijk bericht
    Het kan eraan liggen dat het te dicht bij de nieuwprijs zit, hoeveel kostte hij toen je hem kocht?
    Hij zat rond de 700, nu staat hij online voor €640. Dus het lijkt me een redelijke prijs toch verder.

Senior Member

Standaard

€425 is ongeveer 65% van een nieuwe, dus wel een goede verkoopprijs voor beide partijen.

Senior Member

Standaard

Ja dat leek mij dus ook, het vervelend is dat iedereen steeds refereert naar de goedkopere Mex. Strats op Marktplaats. Maarja dat zijn de "gewone" en dit is weer aan andere uitvoering.

Nouja gelukkig heeft het geen haast, alleen zuur dat het steeds geld kost als je de advertentie omhoog wilt plaatsen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dribbel_ Bekijk bericht
    Ja dat leek mij dus ook, het vervelend is dat iedereen steeds refereert naar de goedkopere Mex. Strats op Marktplaats. Maarja dat zijn de "gewone" en dit is weer aan andere uitvoering.

Nouja gelukkig heeft het geen haast, alleen zuur dat het steeds geld kost als je de advertentie omhoog wilt plaatsen.
    Die gitaar van jou staat al een hele tijd in mijn opgeslagen advertenties, jammer dat ik het geld niet heb...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Senior Member

Standaard

Ja dat hoor ik helaas van een hoop mensen

Senior Member

Standaard

Fender heeft de blacktops uitgebracht, maar Framus deed dit eind jaren 70 al, met het type 10195

Body is van Lariks, met een blauwspar fineerlaag, het is een solidbody, dus geen multiplex.
    Hardtail en uitgerust met 2 Shadow humbuckers.

Beestje stond voor een paar knaken op MP, onbegrijpelijk dat niemand deze pakte, want ze zijn echt goed.

Effe fretboard in de olie gezet en nieuwe snaren erop gelegd, intonatie stond nog goed en de holling van de hals (die nog eens mooi recht is ook) ook en dat terwijl de gitaar jaren in de originele gigbag (foute jaren 70 skai) op een zolder had gelegen.

Senior Member

Standaard

Ik vind de lak er wat bijzonder uitzien , of ligt dat aan de belichting?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten