Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 92 van 866 EersteEerste ... 42829091929394102142192592 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 911 t/m 920 van 8652
    Senior Member

Standaard

Ik had van de week tijdens repetitie dat ik wat te hard op m'n wah ging staan. Omdat m'n pedalboard niet heel vast in de koffer ligt (vastgemaakt met klitteband), heeft ie de kabel ergens uit de plug getrokken (gebruik lava kabel)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rewind Bekijk bericht
    Ik had van de week tijdens repetitie dat ik wat te hard op m'n wah ging staan. Omdat m'n pedalboard niet heel vast in de koffer ligt (vastgemaakt met klitteband), heeft ie de kabel ergens uit de plug getrokken (gebruik lava kabel)
    moet je voorzichtig met je wah zijn. Zeker met instabiele ondergronden. niet goed voor de inputs van je pedaal.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    moet je voorzichtig met je wah zijn. Zeker met instabiele ondergronden. niet goed voor de inputs van je pedaal.
    Liever de plug kapot trekken dan je pedaal. Overigens denk ik dat met de haakse trekontlasting van George L's je wel heel erg je best moet doen om de kabel uit je jack te trekken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit problemen met mijn George L's gehad en verwacht er ook geen.
    Ik heb echt zoveel enge verhalen gehoord van die solder-less set, dat ik daar toch wel schuw voor ben geworden. Ik heb ook geen nieuwe kabels nodig, maar als ik weer opnieuw zou moeten zoeken, dan zou ik toch voor iets traditionelers gaan, al is het puur voor de zekerheid.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

+1. Mijn solderless kabels die er nu nog tussen zitten (en meest van de tijd wel contact maken) ga ik op termijn ook vervangen door gewone vaste kabels. Teveel storingen gehad, en voor die 5 tientjes had ik een heleboel andere patchkabels kunnen kopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Liever de plug kapot trekken dan je pedaal. Overigens denk ik dat met de haakse trekontlasting van George L's je wel heel erg je best moet doen om de kabel uit je jack te trekken.
    mee eens, liever de kabel eraan dan 't pedaal. niemand kiest uiteindelijk uit 2 kwaden hoop ik. Als George L gebruiker ben ik de afgelopen jaren best tevreden trouwens.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Moderator

Music

Zoals de idioten bij Planet Waves met hun ingebouwde veertjes in hun jacks. Die was vast gaan zitten, kon mooi de input uit mijn MS10 gesloopt worden...nooit meer PW voor deze jongen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Zoals de idioten bij Planet Waves met hun ingebouwde veertjes in hun jacks. Die was vast gaan zitten, kon mooi de input uit mijn MS10 gesloopt worden...nooit meer PW voor deze jongen.
    Die veertjes zitten alleen bij een beplaald type PW kabels. Mocht je toch per ongelijk die met veertjes hebben gekocht, dan neem je een tang en wat kracht en dan sloop je ze er zo af. Wat je overhoud is een gewone plug.

Standaard

Ik heb prima ervaring met solderless kabel (lava) in mijn rack, maar daar beweegt het ook minder natuurlijk. Daarvoor had ik George L op mijn oude pedalboard maar ik vond de kabels wat te stijf in korte stukken.

@Mitch, ai dat is natuurlijk niet de bedoeling, die Ibanez 10- en Master serie pedalen zijn trouwens wel handig op een pedalboard vanwege de plaatsing van de jacks, je kunt mooi strak naast elkaar kwijt.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    zelfde benadering als een stekkerdoos met aan/uit knop. alleen dan alles eruit gehaald en terug geïntegreerd in m'n pedalboard. Met een eurostekker achterin ( met alle ins en outs, o.a. fxloop, ernaast). De inputs rechtsboven zijn voor de gitaar input(s).

Heb je die schakelaar uit een stekkerdoos gesloopt?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten