Ik had van de week tijdens repetitie dat ik wat te hard op m'n wah ging staan. Omdat m'n pedalboard niet heel vast in de koffer ligt (vastgemaakt met klitteband), heeft ie de kabel ergens uit de plug getrokken (gebruik lava kabel)
Ik had van de week tijdens repetitie dat ik wat te hard op m'n wah ging staan. Omdat m'n pedalboard niet heel vast in de koffer ligt (vastgemaakt met klitteband), heeft ie de kabel ergens uit de plug getrokken (gebruik lava kabel)
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Ik heb echt zoveel enge verhalen gehoord van die solder-less set, dat ik daar toch wel schuw voor ben geworden. Ik heb ook geen nieuwe kabels nodig, maar als ik weer opnieuw zou moeten zoeken, dan zou ik toch voor iets traditionelers gaan, al is het puur voor de zekerheid.
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Zoals de idioten bij Planet Waves met hun ingebouwde veertjes in hun jacks. Die was vast gaan zitten, kon mooi de input uit mijn MS10 gesloopt worden...nooit meer PW voor deze jongen.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik heb prima ervaring met solderless kabel (lava) in mijn rack, maar daar beweegt het ook minder natuurlijk. Daarvoor had ik George L op mijn oude pedalboard maar ik vond de kabels wat te stijf in korte stukken.
@Mitch, ai dat is natuurlijk niet de bedoeling, die Ibanez 10- en Master serie pedalen zijn trouwens wel handig op een pedalboard vanwege de plaatsing van de jacks, je kunt mooi strak naast elkaar kwijt.
Favorieten/bladwijzers