Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 90 van 867 EersteEerste ... 40808889909192100140190590 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 891 t/m 900 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baker Bekijk bericht
    De 4 kanaals JVM al een tijdje terug verkocht, en nu heb ik dan dat handzame 1x12 buizenbakje. Lekker makkelijk. Maar ja, elk voordeel heeft z'n nadeel... want nu is een gierende solo ineens niet meer vanzelf sprekend. En die dubbele master was toch ook wel handig. En die schakelbare fx loop ook...Kortom, ik moest aan de pedalen.

Nu heb ik hier dan een pedal boardje voor gemaakt. Ik zie hier heel veel pedaltrains, maar die dingen zijn knap duur! Dus heb ik maar een boardje geknutseld van MDF, zwarte verf van de Action en klittenband van Mien's crea corner.

Ik twijfel alleen nog een beetje aan die voeding. Misschien tref ik daar nog een voorziening voor, maar verder ben ik knap tevreden:

Ik zou zelf wel die plastic kabeltjes vervangen door wat fatsoenlijke.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ik zou zelf wel die plastic kabeltjes vervangen door wat fatsoenlijke.
    Je hebt helemaal gelijk. Ga ik ook nog doen. Ik zit zeg maar nog een beetje in de test fase. Ik ga sowieso alles nog wat fatsoenlijker wegwerken, goeie patchkabels kopen, lange kabels met haakse pluggen kopen en zoals gezegd misschien nog een goeie voeding aanschaffen. Dat laatste weet ik nog niet zeker, want als dit werkt dan werkt het.

Senior Member

Standaard

Achja... laatst zag ik weer wat video's van Tegan & Sara, Tegan heeft ook gekleurde patchkabels. En zo zijn er wel meer professionele en beroemde artiesten die geen 'goede' patchkabels hebben.

Senior Member

Standaard

Nou lijken tegan en sara me nou ook niet echt de typjes die zich druk maken om hun geluid. Denk sowieso dat mensen die veel thuis spelen kritischer op hun geluid zijn dan mensen die alleen maar op het podium staan. Als die mensen uiteindelijk de studio ingaan is het wel weer een ander verhaal gok ik.

Senior Member

Standaard

Eindelijk eens een foto van mijn pedalboard!

Ik denk dat iedereen ongeveer wel weet wat er allemaal opstaat, het zijn niet de meest obscure pedalen.
    Het enige dat ontbreekt is mijn EHX Memory Boy, die is binnen voor reparatie.

Jonathan
    It might get loud!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rewind Bekijk bericht
    Nou lijken tegan en sara me nou ook niet echt de typjes die zich druk maken om hun geluid. Denk sowieso dat mensen die veel thuis spelen kritischer op hun geluid zijn dan mensen die alleen maar op het podium staan. Als die mensen uiteindelijk de studio ingaan is het wel weer een ander verhaal gok ik.
    Ik snap waar dat vooroordeel vandaan komt, maar als je ze een keer live ziet dan hebben ze écht een dijk van een geluid. Denk dat ze uiteindelijk niet minder bezig zijn met hun geluid dan elke andere grote band.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joskedentweede Bekijk bericht

Ik denk dat iedereen ongeveer wel weet wat er allemaal opstaat, het zijn niet de meest obscure pedalen.
    Nou...... ik vraag me wel af wat die Tube King is. In mijn boek is er namelijk maar één Tube King en dat is niet deze
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Het enige dat ontbreekt is mijn EHX Memory Boy, die is binnen voor reparatie.

Jonathan
    Leuk, veelzijdig plankske. Mooi!
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Jammer dat je voeding er niet inverwerkt is en dat je volume pedaal er niet meer op past.

Verder idd een leuk bordje!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nou...... ik vraag me wel af wat die Tube King is. In mijn boek is er namelijk maar één Tube King en dat is niet deze
    Ah ja, die was ik vergeten, dat is een TS808 gebouwd door DonFX. Gewoon ook een overdrive, maar een hele milde.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Leuk, veelzijdig plankske. Mooi!
    Ja, inderdaad, het is lekker veelzijdig! Toch blijft de OCD mijn number one, maar een hele set datzelfde geluid is niet alles, dus af en toe is afwisselen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Jammer dat je voeding er niet inverwerkt is en dat je volume pedaal er niet meer op past.

Verder idd een leuk bordje!
    Voeding zit onderdaan weggewerkt, een pedal power 2 plus, maar die heeft 8 uitgangen waardoor ik mijn tuner nu voorzie van eigen stroom. Zo lijkt het inderdaad dat dat niet is weggewerkt.
    En die volumepedaal, het is eigenlijk een expressiepedaal voor de Boss Harmonizer, paste er niet meer op, wat ik wel jammer vond. Iets te veel gekocht op korte tijd Maar het voordeel is dat die pedaal geen stroom nodig heeft, dus op optredens is het gewoon uitpakken, aansluiten en spelen.

Bedankt voor de reacties!
    It might get loud!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten