Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard muziekwinkels info (omg. breda) gevraagd

    ik ga meestal naar oosterhout om wat spul te kopen en daar zitten laenen en Piet Joosten, 2 winkels dus. kan iemand mij vertellen waar jullie altijd heen gaan (als er iemand is die uit deze omgeving komt)?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.956

    Standaard

    Laenen is best o.k., alleen ze hebben daar of ruk/beginners-spul (Stagg, etc.) of topspul (Gibson, Marshall)

    In Breda ga ik heel graag naar Dijkmans Muziek op de Haagdijk. Kom daar nu een jaar of 8, heb er ondetussen meer dan 8000 euro uitgegeven en ze kennen daar nog echt fatsoenlijke service.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Dijkman, zit die een beetje in het centrum? Ik kom redelijk vaak in Breda met pa en ma, kunnen we daar een langs rijden. Sol bij de Barones heb ik ondertussen wel gezien :-)
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.956

    Standaard

    let wel, het is DijkmanS, Dijkman zit in Amsterdam.

    Ja, Dijkmans zit in het centrum. Haagdijk (vlakbij Chinees rest. de Prins), beetje allochtonenbuurt. (maw, het ziet er altijd zwart van de mensen! :wink: )
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    is dijkmans die zaak die (toen ik er voor het laatst was) op de 1e verdieping drumstellen heeft en beneden (rechts) een heel rek vol gitaren?

    en hoe denken jullie over piet joosten? en vooral een vergelijking tussen piet en laenen, want ik woon in geertruidenberg en als ik iets nodig heb ga ik meestal naar 1 van die 2.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top