Hallo na vele jaren koop ik eindelijk een "goeie" buizenbak knetterhard,rivera rake studio combo,beginnen na een half jaar al de EL34 ers te rammelen vooral bij de hogere noten freq? wie weet wat ik daar aan kan doen.
Groetjes
John
Hallo na vele jaren koop ik eindelijk een "goeie" buizenbak knetterhard,rivera rake studio combo,beginnen na een half jaar al de EL34 ers te rammelen vooral bij de hogere noten freq? wie weet wat ik daar aan kan doen.
Groetjes
John
Je buizen vervangen
Op 2002-03-21 14:40, schreef panama:
Hallo na vele jaren koop ik eindelijk een "goeie" buizenbak knetterhard,rivera rake studio combo,beginnen na een half jaar al de EL34 ers te rammelen vooral bij de hogere noten freq? wie weet wat ik daar aan kan doen.
Groetjes
John
Ja weet ik maar dat heb ik al 2 keer gedaan.
Favorieten/bladwijzers